آمورش

کد تخفیف موپُن برای آموزشگاه‌های آنلاین

Gamma koli

دانش‌آموزانی که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند یا کسانی که سال آخر مدرسه هستند، معمولاً دغدغه استفاده از کلاس‌های تقویتی خوب را دارند. البته مؤسسه‌ها و آموزشگاه‌های زیادی در تهران و شهرستان‌ها در این حوزه فعالیت دارند، اما همگی آن‌ها پارامترها و کیفیت لازم را ندارند. هر فردی برای شرکت کردن در این کلاس‌ها پارامترهای منحصربه‌فردی دارد و توقع دارد مؤسسه یا آموزشگاهی که قرار است در آن ثبت‌نام کند نیز این ویژگی‌ها را داشته باشد. بدین ترتیب هزینه‌ای که برای شرکت در کلاس‌ها پرداخت می‌کند، مفید واقع می‌شود و فرد نتایج لازم را از این کلاس‌ها می‌گیرد.

کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند نیز معمولاً برای تقویت زبان خود در آموزشگاه‌های زبان شرکت می‌کنند. این آموزشگاه‌ها باید از اصول و تکنیک‌های روز دنیا برای زبان‌آموزان خود استفاده کنند. افراد مهاجر معمولاً زمان زیادی برای یادگیری ندارند، به همین دلیل باید در یک بازه زمانی محدود تا حدودی زبان موردنظر را در خود تقویت کنند. انتخاب یک آموزشگاه مناسب به نظر افراد بستگی دارد.

حتما بخوانید: بهترین آموزشگاه های آنلاین زبان

انتخاب یک آموزشگاه مناسب

در بخش قبلی نیز ذکر کردیم که انتخاب آموزشگاه به نظر افراد مربوط است. به طور مثال، شاید شما دوست داشته باشید در آموزشگاهی ثبت‌نام کنید که به‌صورت حضوری فعالیت دارد. بدین ترتیب آموزشگاه‌ها و کلاس‌های آنلاین به درد شما نمی‌خورند. برعکس ممکن است برخی افراد به دلیل کمبود وقت و محدودیت زمانی مایل به شرکت در آموزشگاه‌های آنلاین باشند. هر یک از این آموزشگاه‌ها ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند.

به طور مثال، اگر در آموزشگاه‌های آنلاین شرکت می‌کنید، دیگر لازم نیست زمان زیادی را صرف رفت‌وآمد کنید. از طرفی، هزینه ایاب‌وذهاب نیز از مجموع هزینه‌های شما کسر می‌شود. این موضوع شاید برای افراد شاغلی که قصد مهاجرت دارند، بسیار مهم باشد. اگر این افراد فرزند نیز داشته باشند لازم نیست منزل را ترک کرده و او را تنها بگذارند. یا در برخی موارد بچه را پیش کسی بگذارند تا از او نگهداری کند.

English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!

آموزشگاه خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

هر آموزشگاهی باید بهترین کیفیت را در اختیار افراد شرکت‌کننده قرار دهد. برخی از ویژگی‌هایی که یک آموزشگاه خوب باید داشته باشد را در این جا بررسی می‌کنیم.

کیفیت مناسب

افرادی که در یک آموزشگاه ثبت‌نام می‌کنند در پی کسب بهترین نتیجه هستند. آموزشگاه وظیفه دارد کلاس‌ها را با بهترین کیفیت برای دانش‌آموزان برگزار کند. اساتید این کلاس‌ها باید تجربه و دانش کافی داشته باشند تا در یک بازه چندماهه، بتوانند دروس دبیرستان را برای دانش‌آموزان تدریس کنند. این کلاس‌ها باید به حدی خوب باشد که کلیه نواقص و ضعف‌های دانش‌آموزان و خلأهای تدریسی که وجود داشته است را پوشش دهند.

برنامه‌ریزی دقیق

برنامه‌ریزی نکته بسیار مهمی در این زمینه است. به‌ویژه برای دانش‌آموزانی که کنکوری هستند. آموزشگاه باید کلاس‌ها را بسیار دقیق برنامه‌ریزی کند تا در موعد مقرر کلیه دروس تدریس شده باشند و ناهماهنگی به وجود نیاید. این موضوع در مورد آموزشگاه‌های زبان نیز وجود دارد. ازآنجایی‌که معمولاً افراد برای شرکت در آزمون آیلتس یا تافل در کلاس‌ها ثبت‌نام می‌کنند، باید پیش‌ازاین آزمون‌ها کلیه نکات با افراد کار شود.

مشاور

آموزشگاه‌های کنکور باید در کنار اساتید مجرب، مشاوران خوبی نیز داشته باشند. دانش‌آموزان کنکوری می‌توانند هر مشکلی که دارند را با مشاوران در میان بگذارند. در این دوران، مشکلات روحی روانی زیادی برای دانش‌آموزان به وجود می‌آید و به همین دلیل مشاوران نقش زیادی در موفقیت آن‌ها دارند. مشاور باید دانش‌آموز را آماده کند تا هنگام بروز مسائل مختلف واکنش‌های خوبی از خود نشان دهد.

نظم

نظم همیشه اهمیت بسیار زیادی در موفقیت افراد داشته است. این موضوع در مورد آموزشگاه‌ها نیز صدق می‌کند. آموزشگاه‌های مختلف باید کلاس‌های خود را به‌صورت منظم برگزار کنند، همچنین برنامه‌ریزی خوبی برای دانش‌آموزان داشته باشند.

اساتید مجرب

یکی از عمده دلایل موفقیت یک آموزشگاه، اساتیدی است که در آن تدریس می‌کنند. شما باید از اساتیدی استفاده کنید که مهارت و تجربه زیادی در تدریس دارند. یک معلم خوب باید درس را به شیوه‌ای قابل‌فهم برای دانش‌آموزان بیان کند. کلیه نکات مربوط به هر درس باید به‌خوبی پوشش داده شود. البته اراده افراد مهم‌ترین مسئله در کسب موفقیت است. برای اطلاع از تخفیف سایت‌های آموزشی می‌توانید به سایت تخفیف موپن مراجعه کنید.

معرفی آموزشگاه‌های خوب کنکوری

در این بخش از مقاله چند آموزشگاه کنکور خوب را به شما معرفی می‌کنیم.

آموزشگاه کلاسینو

این آموزشگاه جزء آموزشگاه‌های پیشرو در برگزاری کلاس‌های آنلاین به شمار می‌رود. شما می‌توانید به‌صورت زنده با اساتید صحبت کنید. بدین ترتیب افراد در هر شهری که زندگی می‌کنند، می‌توانند از این آموزشگاه استفاده کنند. اساتید به‌صورت بسیار جدی تکالیف دانش‌آموزان را بررسی می‌کنند. کلاسینو مجموعه بسیار خوبی از بهترین اساتید کنکور ایران را دور هم جمع کرده است.

جالب است بدانید که کلاسینو جوایز زیادی را برای دانش‌آموزانی که کلاس‌ها و تکالیف خود را به‌خوبی انجام می‌دهند، در نظر می‌گیرد. فضای رقابتی که بین دانش‌آموزان برقرار می‌شود، کمک زیادی به موفقیت آن‌ها می‌کند. بیش از نیم‌میلیون دانش‌آموز از سراسر ایران در کلاس‌های این مؤسسه شرکت می‌کنند. برای اطلاع از کد تخفیف کلاسینو کلیک کنید.

آموزشگاه ماز

آموزشگاه ماز در سایت خود بخش‌های بسیار متنوعی را برای دانش‌آموزان طراحی کرده است. کلاس‌های ماز کیفیت بالایی دارند. این آموزشگاه در تدریس دروس رشته‌های مختلف از اساتید باسابقه و مجرب کمک می‌گیرد. پکیج‌های مختلفی روی سایت قرار دارند که دانش‌آموزان می‌توانند متناسب با نیازهای خود آن‌ها را خریداری کنند.

این پکیج‌ها شامل نکات مهم و تست‌های مربوط به دروس است. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب سایت ماز این است که دانش‌آموزان می‌توانند، برای همه درس‌ها در آزمون‌های آنلاین شرکت کنند. این آموزشگاه کتاب‌های پرفروش کنکوری را نیز تألیف می‌کند. ماز حدود 1 دهه است که در زمینه برگزاری کلاس‌های کنکور فعالیت دارد. برای دریافت کد تخفیف ماز ما را همراهی کنید.

آموزشگاه چرب زبان

یکی از آموزشگاه‌های بسیار حرفه‌ای و ماهری که زبان‌های مختلف دنیا را به بهترین شکل ممکن آموزش می‌دهد، چرب زبان است. زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، چینی، ترکی استانبولی، عربی، اسپانیایی و ایتالیایی در این آموزشگاه آموزش داده می‌شوند. این آموزشگاه از تکنیک‌های بسیار حرفه‌ای و به‌روز برای آموزش زبان به دانش‌آموزان استفاده می‌کند. جالب است بدانید که می‌توانید از اپلیکیشن آن‌ها نیز برای یادگیری زبان بهره ببرید.

اگر می‌خواهید بعد از شرکت در آموزشگاه‌ها به موفقیت برسید، باید اراده قوی داشته باشید. از طرفی، افراد کنکوری باید برای یک سال قید تفریحات خود را بزنند و ذهن خود را تنها روی درس متمرکز کنند. پرسه در فضای مجازی، دیر خوابیدن، فیلم نگاه‌کردن همه‌وهمه از مواردی هستند که باید در این مدت آن را کنار بگذارید. مطمئن باشید که با رعایت کردن این نکات و تلاش‌های بدون وقفه، می‌توانید به چیزی که می‌خواهید برسید. بدین ترتیب هیچ چیزی نمی‌تواند شما را از هدفتان دور کند. زمانی که درس بخوانید و تلاش کنید با شرکت کردن در آزمون‌ها و دیدن نتیجه آن‌ها برای درس‌خواندن حریص می‌شوید. بدین ترتیب مباحث سخت نیز نمی‌توانند مانعی برای شما باشند.

جمع‌بندی

آموزشگاه‌ها نقش بسیار پررنگی در موفقیت دانش‌آموزان دارند. به همین دلیل در انتخاب آن‌ها باید به نکات زیادی دقت کرد. البته باید اشاره کنم که شما تنها با ثبت‌نام در یک آموزشگاه خوب، نمی‌توانید در کنکور قبول شوید. هیچ آموزشگاهی نمی‌تواند تضمین کند که دانش‌آموز قطعاً در کنکور قبول می‌شود و رتبه خوبی کسب می‌کند. اراده و پشتکار دانش‌آموز در نهایت همه چیز را تعیین می‌کند. متأسفانه برخی افراد فکر می‌کنند حالا که در یک آموزشگاه خوب ثبت‌نام کردند، همه چیز تمام است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا