رپورتاژ

لولا گازور کابینت از بهترین نوع لولا کابینت

هنگامی که به بررسی انواع لولا کابینت می‌پردازیم، گزینه ها به نظر بینهایت می رسد، اما نوع لولا درب کابینت و سبک درب کار شما راه های گسترده ای را برای شما باز خواهد کرد. سپس، می توانید با توجه به نیازهای خود، سلیقه شخصی و سبک خانه، ویژگی های خاص، سبک و پوشش را تغییر دهید. لولا گازور کابینت در کابینت سازی به طور گسترده ای استفاده می شوند و بر اساس نوع کابینت و سبک درب، انواع مختلفی از لولاها در بازار وجود دارد که افراد می توانند از بین آنها انتخاب کنند، مانند لولاهای کابینت آشپزخانه، لولاهای کابینت حمام و لولاهای کابینت اتاق خواب و غیره. پیش از خرید لولا کابینت، باید طراحی کابینت خود را مورد بررسی قرار داده و سبک درب را بررسی کنید تا لولا مورد نیاز را تعیین کنید.

5 نوع از بهترین نوع لولا کابینت

اگر چه انواع مختلفی از لولا های کابینت در بازار وجود دارد، اما قبل از همه باید تفاوت پایه بین آنها را بدانید. به عکس از لولا معمولی، لولا پنهان هیچ عیب و نقصی در اندازه کابینت نشان نمی‌دهند. آن‌ها اغلب در ترکیب با لولا های جعلی استفاده می‌شوند. همچنین لولا های پنهان مخفی نیز وجود دارند.

نوعی که انتخاب می‌کنید باید بر اساس طراحی و سبک آشپزخانه شما باشد. این لولاها وظایف مختلفی دارند.

نحوه انتخاب لولای درست برای کابینت

در نظر گرفتن سبک لولای درب

نوع لولاهای درب کابینت باید با سبک درب کابینتی که شما ساختار آن را دارید، هماهنگ باشد تا درب ها با فاصله مناسب نصب شوند. درب های کابینت به دو سبک اصلی تقسیم می شوند : درب های جا باز و درب های معمول. درب های پوشیده بخشی و کاملاً پوشش داده شده هستند. برای تعیین اینکه کدام یک را استفاده می کنید، به طراحی کابینت خود نگاه کنید.

درب با چارچوبی که کل درب را احاطه می کند، صاف و هم سطح است. برای درب های جا باز، متداول ترین لولاها لولای کابینتی یا سطح نصب هستند،

همچنین با نام پوشش تکی شناخته می‌شود. درب های پوشش کامل هنگامی که بسته شده اند، تمام باز شدن کابینت را پوشش می دهند و هنگام باز شدن درب، لبه چوبی داخلی کابینت آشکار می شود. برای درب های پوشش کامل، لولاهای پوشش کامل و نیمه گرد، سطح نصب، سطح نصب صاف و یورویی پوشش کامل، متداول ترین لولاها هستند.

در پوشش جزئی، درب کابینت بخشی از بدنه کابینت را در هنگام بسته شدن درب پوشش می دهد، در حالی که لبه چوبی درون درب کابینت هنگام باز شدن درب آشکار می شود. برای درب های پوشش جزئی، لولاهای پوشش کامل و جزئی، لولاهای قابل پیچیدن کامل و جزئی، سطح نصب، سطح نصب و لولاهای اروپایی پوشش جزئی معمولی هستند.

تصمیم بگیرید که آیا می خواهید لولا را پنهان کنید یا آشکار کنید

لولاهای آشکار مانند لولاهای بات، قابل مشاهده و معمولاً قراردادی هستند. آنها در کابینت های سنتی و سبک های قدیمی بسیار متداول هستند. به عبارت دیگر، لولاهای مخفی، یک نگاه تمیز و یک سبک مدرن تر ارائه می دهند.

انتخاب کنید از کدام نوع استفاده کنین

لولاهای سطح نصب دقیقاً همان چیزی را انجام می دهند که به نظر می رسند – بر روی سطح مواد کابینت قرار می گیرند و نیازی به حفره سوراخ کردن ندارند. با این حال، لولاهای گازور کابینت فرو نشسته و برای نصب به حفره سوراخ کردن نیاز دارند.

تصمیم بگیرید که آیا به عملکرد آرام نیاز دارید

ویژگی های حرکتی مانند لولاهای آرام بند و بسته شدن خودکار به دلیل کاهش صدای ناهنجار، روز به روز محبوب تر می شوند و باعث می شوند درب ها را بستن به همان اندازه آسانی باشد که آب را در آشپزخانه باز می کنید حتی با دو دست در آشپزخانه. در زیر ویژگی های پرطرفدار را مشاهده می کنید:

آرام بندها

با آهستگی درب را بسته می کند تا صدای آن کاهش یابد.

خود بست

در برخی از لولاهای مخفی موجود است. شبیه به یک لولای آرام بند، کاربر می تواند با کمترین تلاش درب را ببندد.

خودباز

فقط با فشار دادن جلوی دراویز می توانید درب را باز کنید. با سبک روز و بدون دستگیره کابینت، به خوبی کار می کند.

قدم اول در انتخاب مناسب لولاهای کابینت برای کابینت های شما تعیین کردن این است که آیا کابینت های شما دارای فریم هستند یا نه. بیشتر کابینت های استاندارد دارای فریم هستند. آنها به “فریم رویه” گفته می شوند زیرا یک فریم چوبی در جلوی کابینت وجود دارد. در این نوع کابینت ها، لولاهای ست درب کابینت به این فریم اتصال دارند. لولاهای فریم رویه، معمول ترین نوع لولاهای کابینت هستند. آنها در پشت کابینت قرار می گیرند و معمولاً از فولاد ضد زنگ تهیه می شوند. این نوع لولاهای کابینت برای اتاق هایی با سطوح رطوبت بالا بسیار مناسب هستند زیرا زنگ نمی زنند. در انتخاب رنگ، معمولاً ملاحظاتی وجود ندارد، زیرا لولاها تنها زمانی دیده می شوند که کابینت باز است. با این حال، اگر به دنبال یک رنگ خاص هستید، ممکن است بخواهید نوع دیگری را انتخاب کنید. کابینت های بدون فریم (همچنین به عنوان کابینت های اروپایی، مدرن یا صفحه ها نامیده می شوند) دارای لولاهایی هستند که به صورت مستقیم به دیوارهای جعبه کابینت متصل می شوند.

در انتخاب لولاهای صحیح برای کابینت‌های خود، باید ابتدا نوع درب کابینت را مشخص کنید. در این راستا، سایت شهر یراق می‌تواند به شما کمک کند. سپس باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید لولاهای خود را پنهان کنید یا آشکار کنید. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا نیاز به ویژگی های حرکتی مانند لولا گازور کابینت دارید یا خیر. همچنین باید مشخص کنید که آیا کابینت شما با فریم یا بدون فریم ساخته شده است. با مراجعه به سایت شهر یراق، می توانید انواع لولاهای کابینت مختلف را مشاهده کرده و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا