رپورتاژ

خرید ساعت ماجراجویی جسورانه در ساعت‌های مچی اصلی

Le Coultre&Cie and Jaeger: Reverso، 1931
LeCoultre Reverso

دهه 1940
با شروع جنگ جهانی دوم، ارتش دوباره به شدت بر طراحی در دهه خرید ساعت  40 تأثیر گذاشت. ساعت‌های خلبان‌ها مانند Big Pilot’s Watch که IWC برای اولین بار در سال 1940 برای نیروی هوایی آلمان تولید کرد، به لطف قاب‌های بزرگ و صفحه‌های مشکی آن‌ها به راحتی قابل خواندن بودند. آنها همچنین دارای تاج هایی بودند که به راحتی قابل چنگ زدن بودند که خلبانان می توانستند در حالی که دستکش می پوشیدند آن ها را اجرا کنند و بند های اغلب بسیار بلند آنها به هوانوردان این امکان را می داد که این ساعت ها را در اطراف ران های خود کمان کنند.
IWC Big Pilot’s Watch – 1940
فلیکس استرولی، زوریخ
دهه 1950 تقریباً هیچ مدلی به اندازه ساب مارینر رولکس
بر دنیای ساعت تأثیر گذاشته است – و اغلب از آن کپی شده است . اولین بار آن در سال 1953، عصر ساعت‌های گرد، ضد آب، اسپرت و خودپیچ‌شونده را آغاز کرد.
رولکس ساب مارینر 1953
دهه 1960 دهه
60 عصر فضا بود. این ماجراجویی جسورانه در ساعت‌های مچی مانند Speedmaster Professional Omega، اولین ساعت روی ماه، مجسم شد. زمانی که ماموریت آپولو 11 در سال 1969 بر سطح ماه فرود آمد، باز آلدرین از Reference 105.012 استفاده کرد.
Omega Speedmaster Professional دهه 1960
امگا اسپید مستر حرفه ای

ساعت های کوارتز دهه 1970 در دهه 70 تسلط داشتند. نشانگرهای خرید ساعت اصلی  دیجیتال درخشان آنها در ابتدا به LEDهای مایل به قرمز (دیودهای ساطع کننده نور) و بعداً بر روی LCDها (نمایشگرهای کریستال مایع) متکی بودند. کرونوگراف Chronosplit ، که هویر در سال 1975 راه اندازی کرد، به هر دو مجهز بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا