رپورتاژ

داستان هویت طراحی سری گلکسی S22 سامسونگ

سامسونگ در طراحی سری جدید خود گلکسی S22، بر باور اصالت از ترکیب تحقیقات گسترده، بازتاب عمیق، زمان و تلاش‌های پی در پی حاصل می‌شود تکیه کرده است. از نظر سامسونگ پیروی از این اصول می‌تواند استانداردهای گوشی‌های پرچمدار را ارتقا دهد. به این صورت است که این شرکت توانسته به طور مداوم به موفقیت رسیده و با طراحی‌های بهتر، ارزش‌های این برند را نگاه دارد.

در ادامه درباره اینکه سامسونگ چگونه طراحی سری گلکسی S22 را اصلاح کرده است توضیح خواهیم داد.

زیبایی در ساده‌گی

سری گلکسی S سامسونگ، برگرفته از طراحی مینیمال و تکنولوژی است. در طراحی این سری یک فرم ساده و مسطح که فناوری بدون مرز را نشان می‌دهد، شاهد هستیم. خطوط صاف و زیبایی که اعتدال و استحکام را در فرم ساده نشان می‌دهد.

ارگونومی قوی

برای طراحی سری گلکسی S، سامسونگ از یک هویت منحصربه‌فرد برای بهره‌مندی از ضروری‌ترین عناصر را در اولویت قرار داده است. در این مورد دستگاه‌ها در جلو و عقب به صورت صاف و متقارن طراحی شده‌اند و جزئیات کناره‌ها کاهش یافته تا از هر زاویه‌ای صاف و براق به نظر برسد. دوربین‌های سری جدید S به گونه‌ای طراحی شده که از لبه‌های افقی و عمودی، جلوه دقیق‌تری ایجاد شده است.

سهولت استفاده با نوآوری

یکی از بزرگترین دغدغه‌های طراحان سامسونگ این است که با نوآوری، هویت منحصربه‌فردی به دستگاه‌های گلکسی بدهند. این نوآوری‌ها سبب ارتقای سطح گوشی‌های هوشمند پرچمدار می‌شود و نشان می‌دهد که سامسونگ چگونه بهترین عملکرد و فناوری را ارائه می‌دهد. به علاوه نوآوریهای سامسونگ راه‌هایی برای استفاده راحت‌تر کاربران از دستگاه‌ها را ارائه می‌دهد.

وارث سری Note

گوشی سامسونگ گلکسی S22 عملکرد برتر را با طراحی پیچیده ترکیب کرده است. سری S وارث طراحی ساده و محکم سری NOTE واقع شده و در همین راستا قلم  S مانند شمشیر شوالیه‌ای است که به ارث برده است.

قلم S جدید با 70 درصد تاخیر کمتر، به کاربران تجربه‌ی واقعی‌تری می‌دهد؛ به طوری که انگار روی کاغذ در حال نوشتن یا نقاشی هستید. علاوه بر این می‌توانید برنامه‌ها را با حالت فشرده در منوی Air Command راحت‌تر باز کنید.

بهبود عملکرد دوربین

برای جلوگیری از بیرون‌زدگی دوربین سری S22، سامسونگ طراحی را بهینه‌سازی کرده و اندازه دوربین را به حداقل رسانده است. قاب فلزی آینه‌ای که برای دوربین طراحی شده، به گونه‌ای دیده می‌شود که انگار دوربین در بالای گوشی شناور است. این ویژگی‌ها در کنار هم، به دوربین امکان هماهنگی با بدنه را داده است و در نتیجه، یک طراحی ظریف را شاهد هستیم.

همگام با مد روز

رنگ‌هایی که برای سری S22 سامسونگ در نظر گرفته شده، کلاسیک و مدرنیته را در کنار هم قرار داده است. رنگ‌های فانتوم مشکی، فانتوم سفید و سبز  در کل سری، برای گلکسی S22 و S22+ در رنگ طلایی صورتی و  برای S22 اولترا رنگ بورگاندی نیز موجود است.

حفاظت از محیط زیست

هویت طراحی سری Galaxy S22 در بسته بندی آن نیز منعکس شده است. عدد 22 روی بسته نشان‌دهنده یگانگی محفظه دوربین با گرافیکی روان است، در حالی که علامت S پررنگ به طراحی شیک و مسطح گوشی‌های هوشمند اشاره دارد.

بسته بندی گوشی‌های هوشمند به شیوه‌ای سازگار با محیط زیست و با استفاده از ۱۰۰ درصد کاغذ بازیافتی تولید شده است. همه اجزاء، از جمله لوازم جانبی و دفترچه راهنما، فشرده‌تر ساخته شده‌اند تا حجم کلی بسته بندی کاهش یابد. این تلاش‌های آگاهانه از محیط زیست به سامسونگ امکان داد تا سری گلکسی اس 22 را به بسته‌بندی‌هایی مجهز کند که 56 درصد از نظر حجمی کوچک‌تر از گلکسی اس 20 است.

سال‌هاست که سری گلکسی اس استانداردهایی را برای طراحی گوشی‌های هوشمند برتر تعیین می‌کند. هدف نهایی سامسونگ برای این سری، ارائه مداوم تجربیات تلفن همراه است که بازخورد کاربران را منعکس می‌کند و به روش‌هایی تکامل می‌یابد که به نفع کل جهان باشد. در آینده، این شرکت به ایجاد تجربیات نوآورانه‌ای ادامه خواهد داد که بازتاب زمان‌های در حال تغییر ما باشد، مرزهای موجود را بشکند و از محدودیت‌های کاری که گوشی‌های هوشمند می‌توانند انجام دهند فراتر می‌رود.

در آخر برای بررسی و قیمت گوشی سامسونگ می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا