رپورتاژ

تاثیر درصد ریاضی در کنکور تجربی

بسیاری از داوطلبان از تاثیر درصد ریاضی در کنکور تجربی، بی‌اطلاع هستند. خوب است بدانید که دو درس فیزیک و ریاضی، در کنکور تجربی دارای ضریب 2 می‌باشند. بنابراین، تمامی مشاور‌ها پیشنهاد می‌کنند تا داوطلبان هرگز این درس را حذف نکنند. معمولا اکثریت داوطلبان کنکور تجربی، بیشتر زمان خود را صرف مطالعه دو درس زیست و شیمی می‌کنند. به همین دلیل برخی از این افراد، تسلط کمتری بر روی دروسی همچون ریاضی پیدا خواهند کرد. اگر شما علاوه بر دروس زیست شناسی و شیمی، زمانی را نیز صرف یادگیری ریاضی نمایید، می‌توانید به نتیجه مورد علاقه خود نزدیک‌تر شوید. برخی از فصول، در طی سه سال متوسطه دوم، در کتاب ریاضی تکرار شده‌اند. به عنوان مثال، فصل توابع، یکی از فصل‌هایی است که در 3 سال تحصیلی با آن رو به رو خواهید شد. با توجه به این موضوع، مطالعه این درس به صورت منسجم می‌تواند روش بهتری باشد. به همین منظور ما به شما کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه را پیشنهاد می‌کنیم. ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه، یکی از جامع‌ترین کتاب‌هایی است که می‌توان آن را برای مطالعه منسجم ریاضی انتخاب کرد. تست‌های تالیف شده در این کتاب، کاملا مناسب آمادگی برای کنکور تجربی می‌باشند. در ادامه بیشتر با تاثیر درصد ریاضی در کنکور تجربی آشنا خواهیم شد.

زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز

زیست شناسی اولین و مهم‌ترین درسی است که هر داوطلب تجربی باید بر روی آن تسلط داشته باشد. ضریب این درس در کنکور تجربی 4 می‌باشد. همین مسئله به تنهایی بیانگر میزان اهمیت این درس است. باید بدانید که یکی از بهترین روش‌های مطالعه زیست شناسی، یادگیری این درس به صورت جامع می‌باشد. دروس 3 سال زیست شناسی، تماما به هم مرتبط می‌باشند. به همین منظور مطالعه و یادگیری با کتاب زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز، می‌تواند یکی از پیشنهاد‌های مناسب برای این درس باشد. بهتر است پیش از شروع تست زنی، ابتدا درسنامه موجود در این کتاب را مطالعه نمایید. درسنامه کتاب زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز، به صورت کاملا جامعی، به تمام نکات مهم اشاره کرده است. شما می‌توانید پس از مطالعه درسنامه این کتاب، خود را با تست‌های تالیفی بسنجید. همچنین از دیگر مزیت‌های کتاب زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز، می‌توان به پاسخ نامه تشریحی آن اشاره کرد. نویسندگان در بخشی از کتاب زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز، به تست های سال‌های اخیر کنکور تجربی نیز پرداخته‌اند. می‌توان پس از مطالعه درسنامه و پاسخ به سوالات تالیفی، سوالات سال‌های اخیر کنکور تجربی را امتحان کرد. اگر به دنبال منبعی جامع و قوی برای درس زیست شناسی هستید، پیشنهاد ما به شما زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز است.

حسابان یازدهم تست خیلی سبز

از اهمیت درصد ریاضی در کنکور ریاضی نیز نباید غافل شد. این درس برای داوطلبین ریاضی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از مهم‌ترین دروس کنکور ریاضی، حسابان می‌باشد. به همین منظور یادگیری و مطالعه این درس باید با منبعی قوی صورت بگیرد. از پر فروش‌ترین کتاب‌های موجود در بازار می‌توان به حسابان یازدهم تست خیلی سبز، اشاره کرد. در درسنامه حسابان یازدهم تست خیلی سبز، به خوبی به تمام نکات کنکوری اشاره شده است. شما می‌توانید پس از مطالعه درسنامه، تست‌های تالیفی حسابان یازدهم تست خیلی سبز را پاسخ دهید. همچنین خوب است بدانید که نویسندگان کتاب حسابان یازدهم تست خیلی سبز، در پایان هر فصل، برای شما آزمون جامعی نیز در نظر گرفته‌اند. بررسی نکات کنکوری سوالات را در پاسخ نامه تشریحی این کتاب فراموش نکنید.

ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه

همانطور که اشاره شد، کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه جز بهترین منابعی است که می‌توان برای یادگیری ریاضی از آن کمک گرفت. یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های این کتاب، دارا بودن درسنامه است. درسنامه موجود در کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه، دارای بخشی به نام نکته‌های جدولی است. نویسندگان در جدول‌ها به تمام نکات کنکوری که شما باید بر روی آن‌ها تسلط داشته باشید اشاره کرده‌اند. بنابراین کافی است پیش از شروع تست زنی، ابتدا بر روی تمام نکات موجود در درسنامه کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه تسلط پیدا کنید. پس از آن، به راحتی پاسخگو تست‌ها خواهید بود. فراموش نکنید که یکی از مهم‌ترین روش‌های یادگیری، توجه بر تست‌هایی است که به جواب صحیح نرسیده‌اند. بهتر است این تست‌ها را علامت‌دار کرده و در زمان مناسب دوباره آن‌ها را حل کنید. در جلد مکمل کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه، می‌توانید به پاسخ نامه تشریحی و روش‌های حل تستی سوالات دست پیدا کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا