آمورش

بهترین موسسات برگزارکننده آزمون آیلتس

آیا با بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس در ایران آشنایی دارید؟ از نظر شما این موسسات چه ملاک ها و معیارهایی باید داشته باشند تا نسبت به سایر موسسات در اولویت قرار گیرند؟ اصولا هدف شما از انتخاب بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس در ایران چیست؟

ما در این مطلب سعی کرده ایم تا مهمترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس که بدون شک مهمترین آزمون بین المللی و معتبر در سطح جهان می باشد را برای شما معرفی کنیم. توصیه می کنیم به منظور آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس تا پایان این مطلب با ما همراهی کنید.

مزایای بهره مندی از خدمات آموزشی بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس

انتخاب بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس در کشور غیر از این که می تواند در واقع یک گام اساسی برای تحقق اهدافتان باشد می تواند مزایای متعددی را برای شما به عنوان یک زبان آموز یا داوطلب این آزمون معتبر در پی داشته باشد. ولی آیا هر موسسه می تواند عنوان یکی از بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس برشمرده شود؟

در واقع زمانی که شما هوشمندانه بتوانید نسبت به انتخاب بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس اقدام کنید توانسته اید به بخشی از نیازهای خودتان در زمینه موفقیت در آزمون های جامه عمل بپوشانید. فراموش نکنید آزمون آیلتس همزمان با کشور ما در بیش از ۱۲۰ کشور جهان و بالغ بر ۵۰۰ مرکز آموزشی معتبر در جهان نیز انجام می شود. شما با انتخاب یکی از موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس می توانید به مزایای زیر در این زمینه دست پیدا کنید:

نخست اینکه از سردرگمی و دغدغه انتخاب موسسات معتبر در این زمینه می‌توانید رهایی پیدا کنید.

دوم شما با انتخاب این موسسه همچنین قادر خواهید بود تا از بهترین خدمات آموزشی استاندارد و مطابق با الگوهای آموزشی دانشگاه‌های معتبر انگلیس و استرالیا بهره مند شوید.

سوم داوطلبان با استفاده از روش‌های متنوع قادر خواهند بود که سرعت فراگیری مطالب مرتبط با آزمون آیلتس را افزایش دهند.

چهارم منابع و کتابهای آموزشی که در برگیرنده هر چهار مهارت شنیداری، گفتاری، گرامر و نوشتن میباشند منطبق با الگوهای آموزشی در سایر کشورهای برگزار کننده این آزمون می باشند.

پنجم در بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس شما قادر خواهید بود تا با تمرکز بیشتری بر روی منابع آموزشی به اهداف خودتان از شرکت در آزمون آیلتس دست پیدا کنید.

مزایای بهره مندی از خدمات آموزشی بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس

سایر مزایای استفاده از بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس

همچنین سایر مزایایی که در بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس می توانید از آن برخوردار شوید و البته می تواند مورد توجه قرار گیرد عبارتند از:

  • دسترسی به بانک سوالات معتبر در بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس
  • استفاده از دوره‌های مختلف حضوری و آنلاین
  • قیمت مناسب شهریه دوره‌های بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس
  • نظم و برنامه ریزی مناسب موسسات معتبر آزمون آیلتس
  • آشنایی با اساتید برجسته و معتبر در این زمینه
  • بهره گیری از مشاوره و خدمات کارشناسان آموزشی در بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس

همچنین شما با مراجعه به این آموزشگاه ها و موسسات با سابقه می توانید به نوعی موفقیت خودتان را در آزمون آیلتس تضمین کنید.

سایر مزایای استفاده از بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس

راه های انتخاب و آشنایی با بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس

برای انتخاب و کسب اطلاعات در خصوص بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس توصیه می کنیم تا از راه های زیر در این زمینه اقدام کنید:

  • پرس و جو و کسب اطلاع از شرکت کنندگان در بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس
  • بررسی رزومه و سوابق کاری موسسات مرتبط
  • استفاده از تحقیقات و روش های جستجوی اینترنتی به منظور شناسایی و اطلاعات بیشتر در این زمینه
  • مراجعه حضوری و بازدید از محل آموزشگاه یا موسسه

البته شما بعد از پایان یافتن این مطلب یقینا می توانید از بین گزینه های مورد نظر که در گروه بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس قرار می گیرند یک یا چند موسسه معتبر را انتخاب کنید. بنابراین به شما وعده می‌دهیم که می‌توانید ناراحتی با این موسسات ارتباط برقرار کنید و نخستین گام های موفقیت خودتان در آزمون آیلتس را به درستی بردارید.

تعیین هدف قبل از انتخاب بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس

در واقع هدف از انتخاب بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس باید از قبل مشخص شده باشد. بدین معنی که شما باید بدانید به چه دلیلی قصد دارید در آزمون آیلتس شرکت کنید همچنین باید کشور مورد نظرتان را که قصد دارید به آنجا مهاجرت کنید را نیز تعیین نمایید چرا که اگر بخواهید به منظور ادامه تحصیلات در برخی از این کشورها آزمون‌ آیلتس را پشت سر بگذارید لازم است تا از نمرات قابل قبولی در این زمینه برخوردار شوید.

همچنین قبولی در آزمون آیلتس که توسط بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس برگزار می‌شود به منظور کاریابی یا اشتغال در اروپا و نیز سرمایه گذاری در این کشور حتی با وجود تامین مالی یکی از الزامات اقامت در اروپا می باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم به منظور مهاجرت در گام نخست انتخاب درستی داشته باشید تا بتوانید به صورت کانالیزه به هدفمند این آزمون را پشت سر بگذارید و حتی اگر هدف شما مهاجرت باشد این کار به صورت منطقی و سنجیده انجام گیرد.

در بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس مشاوره و برنامه ریزی به منظور و شرکت در این آزمون نیز دوره های مقدماتی تحت نظر اساتید مجرب و دوره های فشرده و نیمه فشرده به صورت ترمیک یا در مدت زمان مشخصی انجام می گیرد. شما در هر مرحله می توانید با مراجعه به سایت همیار زبان اطلاعات بسیار جامعی را در خصوص بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس و پذیرش در این آزمون دریافت کنید.

معرفی 10 تا از بهترین موسسه های مهاجرتی

رعایت پروتکل های بهداشتی در بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس

شاید در نگاه اول چنین به نظر برسد که بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس صرفاً در این زمینه فعالیت می کنند. با این وجود در این مجموعه ۱۰ تایی که از موسسات مذکور برای شما گردآوری نموده ایم و پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا رعایت شده و از نظر استاندارد های محیطی و ایمنی در این زمینه توانسته اند فعالیت های قابل قبولی داشته باشند.

هر چند در این موسسات برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری و آنلاین در شرایط کنونی بر سایر روش ها ترجیح داده شده و شما می توانید به عنوان یکی از داوطلبان آزمون آیلتس با خیال راحت در این دوره ها شرکت کنید.

مجوزهای برگزاری آزمون در بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس

بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس دارای مجوز برگزاری این آزمون از طرف سازمان سنجش کشور ونیز موسسات معتبر بین المللی و دانشگاههای انگلیس و استرالیا می باشند. همچنین مدارک قبولی توسط بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس پس از قبولی در آزمون مربوطه در اختیار داوطلب قرار خواهد گرفت.

این مدارک از هر نظر معتبر و قابلیت ارائه به دانشگاه ها و مراکز علمی و همچنین سایر مراکز مرتبط را در کشورهای اروپایی و کشورهای دیگری که از این قاعده پیروی می کنند و مدرک آیلتس در آنها به عنوان یک مدرک معتبر پذیرفته شده است را دارند.

معرفی مجموعه ۱۰ تایی از بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس

این موسسات که از هر نظر دارای مجوزهای لازم به منظور برگزاری آزمون آیلتس بوده و دارای اگزمینرها و شرایط لازم برای برگزاری این آزمون می باشند عبارتند از:

  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • موسسه آموزشی عالی دانش پژوهان اصفهان
  • موسسه پارسیان
  • موسسه عالی عصر دین و دانش
  • موسسه آموزش عالی آزاد پروشات نوین
  • موسسه فرهنگی هنری ایرسافام
  • موسسه شکوه تهران
  • موسسه ایران زمین
  • موسسه آموزش عالی علوم و فنون پاراکس
  • موسسه فرهنگی هنری مهر آریا دانش

در ادامه هر یک از موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس را بیشتر برای شما معرفی خواهیم کرد.

۱- مركز آموزش عالي زبان بيان برتر

شايد شما و يا حتي يكي از اطرافيونتون از كساني باشيد كه هنوز زبان رو شروع نكرديد يا اگر هم شروع كردي به دليل دوره‌هاي بلندمدت يا حتي محتواي كسل‌كننده ميانه راه، رهاش كردي و ديگه دنبال زبان نرفتي. شايد هم ممكنه ادامه داده باشي اما با گذشت يكسال هنوز نمي توني انگليسي حرف بزني. فقط مي‌خوام بهت بگم كه تنها نيستي!

مركز آموزش عالي زبان بيان برتر با خلاقيتي كه داره و به كمك هيات علمي‌ش كه داراي مدرك دكترا هستند و يا فارغ‌التحصيل كانادا هستند دوره‌اي رو طراحي كردند كه فقط در ۱۰ ماه مي‌توني به زبان انگليسي حرف بزني، مكاتبه كني و ارتباط برقرار كني. اين دوره ده ماهه زبان انگليسي كه براساس استاندارد CEFR‌ اروپاست، اسمش WiKi هست كه بخاطر سبك آموزشي‌ش تونسته از سازمان GFEL امريكا در سال‌هاي ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ به ترتيب در شهرهاي دبي و لاس‌وگاس، جايزه ۵۰ سازمان پيشرو در زبان انگليسي رو دريافت كنه.

بيان برتر تونسته با ثبت “ابتكار” آموزش از طريق مايكرولرنينگ، دانشجوهاي زبان رو عاشق خودش كنه. مايكرولرنينگ يعني آموزش خرد خرد، كوتاه و جذاب كه دانشجوها بتونند از طريق سرگرمي و ارتباط با هم، بتونند در مدت ۱۰ ماه زبان انگليسي رو با لذت ياد بگيرند و حرف بزنند.

مركز آموزش عالي زبان بيان برتر تونسته در مدت كوتاهي كلي طرفدار پيدا كنه بطوريكه صفحه اينستاگرامش كه دوره‌هاي كوتاه آموزشي‌ش رو گذاشته، بيش از ۶۰۰٫۰۰۰ نفر فالوئر داره كه هر روز با آموزش‌هاي سرگرم‌كننده‌ش آشنا مي‌شن.

البته بيان برتر، سه شعبه در تهران و يك شعبه در لهستان داره. اما دوستاني كه در سراسر ايران عزيز هستند نبايد نگران باشند چون دوره‌هاي آنلاين بيان برتر واقعا ميشه گفت نه تنها هيچ چيزي از دوره‌هاي حضوري كم نداره كه بايد گفت بيشتر هم داره. فقط كافيه بريد تو صفحه دوره ۱۰ ماهه زبان انگليسي (WiKi)‌ و نظرات ديگران رو بخونيد.

همين الان هم مي‌توني از هر جايي كه هستي، تعيين سطح هوشمند بدي كه فقط ۲۰ دقيقه طول مي‌كشه، اينطوري متوجه مي‌شي كه سطح بين‌المللي زبان‌ت در چه حدي هست.

بيان برتر محدود به دوره هاي ۱۰ ماهه زبان انگليسي نيست و تك دوره آيلتس ساميت براي گرفتن نمره ۷ و بالاتر هم داره. واقعا تك دوره؟ بله. كلا اينجا وقتت گرفته نمي‌شه.

Website: www.bayanebartar.org

Instagram: http://instagram.com/bayanebartar.official

Telegram: https://t.me/ieltsfamily

Telephone: 02124576

[/su_table]

عنوان دوره تعداد جلسات تعداد ساعات نوع كلاس هزينه
دوره ۱۰ ماهه زبان انگليسي (WiKi) ۸ ۲۴ حضوري ۰۰۰/۵۶۰
۸ ۱۶ آنلاين ۰۰۰/۴۴۵
تك‌دوره آيلتس (summit) ۱۷ ۵۱ حضوري ۰۰۰/۵۲۰/۲
۱۶ ۴۸ آنلاين ۰۰۰/۳۸۰/۱
ورك‌شاپ رايتينگ آيلتس ۷ ۵/۱۷ حضوري ۰۰۰/۸۸۲
۷ ۵/۱۷ آنلاين ۰۰۰/۸۸۲
ورك‌شاپ ريدينگ آيلتس ۵ ۵/۱۲ حضوري ۰۰۰/۴۶۰
۵ ۵/۱۲ آنلاين ۰۰۰/۴۶۰
ورك‌شاپ ليسنينگ آيلتس ۳ ۵/۷ حضوري ۰۰۰/۳۲۰
۳ ۵/۷ آنلاين ۰۰۰/۳۲۰
ورك‌شاپ اسپيكينگ آيلتس ۷ ۵/۱۷ حضوري ۰۰۰/۸۸۲
۷ ۵/۱۷ آنلاين ۰۰۰/۸۸۲

۲- موسسه آموزشی عالی دانش پژوهان اصفهان

یکی از موسسات معتبر و دارای مجوز برگزاری آزمون آیلتس موسسه آموزشی عالی دانش پژوهان اصفهان می باشد. وجود این موسسات این نکته را به اثبات می رساند که شما نباید اینطور تصور کنید که این موسسات صرفا به تهران محدود می شوند بلکه می توان در سایر شهرها نیز در آزمون آیلتس شرکت نمود. این مرکز نیز مانند سایر موسسات معتبر توانسته است در جلب نظر داوطلبان بسیار موفق عمل کند. برای ثبت نام و اطلاع از برگزاری این آزمون می توانید از طریق آدرس و شماره تلفن زیر با این مرکز ارتباط برقرار کنید.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، چهار راه نیکبخت، کوچه سرور(اداره پست)، آکادمی زبان های خارجه

تلفن تماس: : ۰۳۱۳۶۶۵۱۵۳۱

معرفی 7 مرکز آزمون آیلتس در ایران

۳-موسسه پارسیان

موسسه پارسیان نیز با بهره مندی از امکانات و اگزمینرهای مجرب در زمینه آزمون آیلتس توانسته است به عنوان یکی از مراکز معتبر به گروه ده گانه موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس راه پیدا کند. این موسسه با تجارب درخشان و دسترسی به منابع معتبر آزمون می تواند دروازه ای برای ورود شما به رویاهایتان باشد. برای ثبت نام در این موسسه معتبر می توانید از روش های زیر اقدام کنید:

وب سایت: www.ielts-parsian.ir

نشانی: : تهران- خیابان کریمخان زند- خیابان خردمند شمالی- نبش کوچه اعرابی ۲- ساختمان ۹۷

شماره تماس: ۴۴۲۶۲۰۰۶ و ۸۸۸۲۴۰۵۰

۴- موسسه عالی عصر دین و دانش

اگر فکر می کنید برای شرکت در آزمون باید در یک موسسه تخصصی و دارای سوابق درخشان این کار را انجام دهید موسسه عالی عصر دین و دانش یکی از همان موسساتی است که در جستجویش هستید. این موسسه با استفاده از خدمات آموزشی مناسب و کیفیت مطلوب برگزاری این آزمون می تواند شما را در دستیابی به مدرک آیلتس رهنمون شود. بدین منظور فقط کافیست از راه های زیر با این موسسه در تماس باشید:

وب سایت: www.ieltsadd.ir
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر ، ضلع شمالی پارک ساعی،کوچه ساعی یکم، بن بست دانش،موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش

تلفن تماس: ۸۸۶۴۴۶۹۰ و ۸۸۶۴۴۶۹۱

۵-موسسه آموزش عالی آزاد پروشات نوین

برنامه ریزی و نظم خاصی که در موسسه آموزش عالی آزاد پروشات نوین حاکم است توانسته است این موسسه را به فهرست ده موسسه برتر برگزار کننده آزمون آیلتس بیفزاید. این موسسه در بین داوطلبانی که قصد دارند تا در تهران و در یک موسسه ارزشمند آزمون مربوطه را به انجام برسانند جایگاه خاصی دارد و از محبوبیت زیادی برخوردار است. توصیه می کنیم به منظور ثبت نام یا برقراری ارتباط از راه های زیر اقدام کنید:

وب سایت: proshotielts.com

آدرس موسسه: تهران، بزرگراه شهید مدرس شمال، خیابان شهید دستگردی (ظفر)، پلاک ۲۱۵، برجهای طلایی کیش، طبقه اول

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۹۲۱۵۲۴ و ۰۲۱۲۲۹۲۱۵۳۲ و ۰۲۱۲۲۹۲۱۵۷۹ و ۰۲۱۲۲۹۲۱۰۹۷

۶-موسسه فرهنگی هنری ایرسافام

یکی از موسساتی که توانسته است بازخوردهای مناسبی را از جانب داوطلبان و پذیرفته شدگان آزمون آیلتس در پی داشته باشد موسسه فرهنگی ایرسافام می باشد. استفاده از ممتحنین حرفه ای در کنار سایر مزایایی که شما می توانید در زمان برگزاری این آزمون کسب کنید فقط قسمتی از مزایایی است که می توانید در این موسسه به آنها دست پیدا کنید.

موسسه ایرسافام بیش از ۱۰ شعبه در تهران و سایر شهرهای کشور از قبیل شیراز، اصفهان و اهواز دارد که می توانید همان کیفیت را در نحوه برگزاری این آزمون در این شعبات نیز مشاهده نموده و از آنها برخوردار شوید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این موسسه و فعالیت های درخشان آن در زمینه برگزاری این آزمون به صورت هدفمند و مطلوب آن می توانید از وب سایت این موسسه بازدید نموده یا در صورت مراجعه حضوری از راه های زیر اقدام کنید.

وب سایت: ielts.irsafam.com

آدرس: تهران، خيابان دكتر شريعتي، بالاتر از پل صدر، انتهاي شهيد ميرزاپور(سهيل)، قلندري شمالي، بن بست ساناز، پلاك ۳

تلفن تماس: ۲۲۲۴۶۷۱۰ الي ۲۲۲۴۶۷۱۳

۷-موسسه شکوه تهران

موسسه شکوه تهران نیز در کنار سایر موسساتی که در این زمینه فعالیت می کنند یکی از بهترین موسسات در زمینه برگزاری آزمون آیلتس می باشد. شما می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه برگزاری این آزمون و سایر مزایایی که قطعا موجب رضایت شما خواهد شد از راههای زیر با این موسسه در ارتباط باشید.

وب سایت: ielts.shokouh.com
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – نرسیده به اتوبان نیایش – ساختمان بانک سینا – پلاک ۲۶۸ – طبقه سوم

تلفن تماس: ۴۴۸۹۹۲۷۷

۸-موسسه ایران زمین

موسسه آیلتس ایران زمین نیز با بهره مندی از خدمات آموزشی متنوع و کاربردی در زمینه این آزمون معتبر توانسته است به جمع موسسات برتر راه پیدا کند. این موسسه نیز یکی از مراکزی به شمار می رود که مورد استقبال داوطلبان این آزمون قرار گرفته و در زمره موسساتی است که در این زمینه توصیه شده است. فضای مناسب و محیطی مساعد به منظور برگزاری این آزمون در کنار ممتحنین حرفه ای از جمله ویژگی های این مرکز به شمار می رود.

آدرس: تهران – سعادت آباد – خیابان ۳۱ – پلاک ۶۶

تلفن تماس: ۰۲۱۲۴۵۷۶

۹-موسسه آموزش عالی علوم و فنون پاراکس

همانطور که اشاره کردیم موسسات معتبری در سالیان اخیر به جمع موسسات برتر برگزار کننده آزمون آیلتس پیوسته اند که لزوما در تهران واقع نشده و به همان نسبت و با همان کیفیت نیز خدمات مورد نظر را ارائه می دهند. موسسه آموزش عالی علوم و فنون پاراکس نیز یکی از این موسسات می باشد که دفتر مرکزی آن در شهر مشهد واقع شده است. به منظور کسب اطلاعات و بهره مندی از خدمات بی نظیر این موسسه یا ثبت نام آزمون آیلتس می توانید از راه های زیر با این موسسه ارتباط برقرار کنید.

وب سایت: www.paraxielts.com

آدرس: : مشهد، بلوار سجاد، خیابان بهارستان، بهارستان ۳، پلاک ۵۳

تلفن تماس: ۳۷۶۲۰۱۴۳ – ۳۷۶۷۴۰۳۷ – ۳۷۶۴۶۶۲۰ -۰۵۱

۱۰- موسسه فرهنگی هنری مهر آریا دانش

برای داوطلبانی که در شمال کشور قرار گرفته اند و قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند موسسه فرهنگی هنری مهر آریا دانش می تواند گزینه مناسبی باشد. یعنی شما با ثبت نام و بهره گیری از خدمات این موسسه از مراجعه به مراکزی که در سایر شهرها قرار گرفته اند بی نیاز خواهید بود. در واقع تمام انتظاری که از یک موسسه برگزار کننده دارید را می توانید در موسسه مذکور پیدا کنید. به منظور برقراری ارتباط با موسسه و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راه های زیر با این موسسه تماس بگیرید.

وب سایت: www.ieltsaria.com

آدرس: ساری – خیابان فرهنگ – نبش فرهنگ ۲۲- روبروی بانک ملی – جنب پاساژ تقوی

تلفن تماس: ۳۳۳۱۳۶۴۱ –۰۱۱

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا