بهترین سایت های رایگان دانلود کتاب انگلیسی+ سایت کتاب صوتی

4

حتماً شما هم این جمله را زیاد شنیده‌اید که «انگلیسی بسیار فرار است و باید مدام آن را تمرین کنید تا از یادتان نرود».

این یک واقعیت است که هیچ چیز به‌جز تمرین مداوم و قرار دادن خود در معرض زبان انگلیسی باعث تقویت زبان انگلیسی شما نمی‌شود. یکی از بهترین تمرین‌ها نیز مطالعه یا گوش دادن به کتاب‌های انگلیسی است.

واقعیت این است که بیشتر زبان‌آموزان ایرانی در بخش گفتار شنیدار (اسپیکینگ و لیسنینگ) قوی هستند اما در خواندن و نوشتن (ریدینگ و رایتینگ) ضعف دارند. این به خاطر آن است که ما ایرانی‌ها بیشتر با تماشای فیلم و سریال به تقویت زبان انگلیسی خود می‌پردازیم و کمتر متن و کتاب مطالعه می‌کنیم.

این در حالی است که هیچ چیز به اندازه مطالعه کتاب‌های مختلف نمی‌تواند قدرت خواندن، نوشتن و دایره واژگان ما را تقویت کند. البته همه تقصیر را هم نمی‌توان به گردن تنبلی زبان‌آموزان در مطالعه کتاب انداخت! یکی از مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، در دسترس نبودن منابع مطالعاتی انگلیسی زبان است.

واقعیت این است که کتاب‌های چاپی انگلیسی زیادی در ایران وجود ندارند و آن‌هایی هم که به چاپ می‌رسند معمولاً آنقدر گران‌قیمت هستند که همه از پس خریدشان برنمی‌آیند. اما این مشکل یک راه‌حل بسیار ساده دارد: کتاب‌های الکترونیکی.

کتاب‌های الکترونیکی و کتاب‌های صوتی انگلیسی

امروزه به لطف شبکه جهانی اینترنت منابع و وبسایت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید با استفاده از بانک اطلاعاتی آنان، بسیاری از کتاب‌های انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و مطالعه کنید. گوشی، تبلت یا لپ‌تاپ شما می‌تواند به سادگی به یک کتاب تبدیل شود.

جدای از متن‌ها، کتاب‌های صوتی بسیار باکیفیتی هم وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. خیلی از افراد هستند که وقت یا حوصله زیادی برای مطالعه متن ندارند! چنین افرادی می‌توانند از گنجینه کتاب‌های صوتی انگلیسی استفاده کنند.

مطالعه کنید: بهترین کتاب های آیلتس

کتاب‌های صوتی فایل‌های بسیار جذابی هستند که می‌توانید در حین کارهای روزانه خود نیز مانند یک پادکست به آن‌ها گوش کنید. گوش دادن به کتاب‌های صوتی انگلیسی نه‌تنها گوش شما را به شنیدن زبان انگلیسی عادت می‌دهد و مهارت‌های درک مطلب را در شما تقویت می‌کند، بلکه تلفظ صحیح کلمات و تاکیدات درست در خواندن جملات را نیز به شما یاد می‌دهد.

مطالعه کتاب‌های انگلیسی چه به صورت متنی و چه به صورت صوتی دری به روی دنیایی جدید، هیجان انگیز، جذاب و سرگرم‌کننده و حتی آموزنده به روی شما باز کرده و نه‌تنها به سواد انگلیسی شما، بلکه به دانش و آگاهی شما نیز می‌افزاید.

اصولاً مطالعه کتاب‌های انگلیسی و گوش دادن به کتاب‌های صوتی انگلیسی یکی از بهترین راهکارها جهت تقویت زبان انگلیسی به شمار می‌رود.

در ادامه سعی می‌کنیم فهرست‌هایی از بهترین وبسایت‌ها جهت دانلود کتاب‌های انگلیسی رایگان را در اختیار شما قرار دهیم.

قبل از ادامه مطلب مطالعه کنید: بهترین رمان انگلیسی برای تقویت زبان

بهترین سایت‌های دانلود کتاب انگلیسی رایگان

سایت های دانلود کتاب انگلیسی

سایت‌های زیادی هستند که نسخه‌های الکترونیکی کتاب‌های انگلیسی را به فروش می‌رسانند. اما شرایط بسیاری از مردم ایران به گونه‌ای نیست که بتوانند برای دانلود کتاب انگلیسی پولی خرج کنند.

به همین خاطر در زیر به منابع و سایت‌هایی اشاره می‌کنیم نسخه‌های الکترونیکی کتاب‌های انگلیسی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند.

1. IranPaper.ir

ایران‌پیپر یک سایت ایرانی برای دانلود کتاب‌های انگلیسی است که بیش از 5 میلیون نسخه از کتاب‌های مختلف آمازون و گوگل‌پلی را با قیمت‌هایی معقول در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد.

اما جدای از کتاب‌های پولی، ایران‌پیپیر بیش از یک میلیون و ششصد هزار کتاب الکترونیکی انگلیسی رایگان هم دارد که از منابع مختلف مختلف جمع‌آوری شده و بدون دریافت هزینه در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

برای دانلود رایگان این کتاب‌ها کافی‌ست در این سایت ثبت‌نام کرده و بدون هیچ محدودیتی اقدام به دانلود کتاب‌های مورد نظر خود کنید.

2. FreeBookSpot.es

سایت خارجی FreeBookSpot یکی از منابع برای دانلود رایگان کتاب‌های انگلیسی به صورت رایگان است. این سایت بانک عظیمی از کتاب‌های مختلف در زمینه‌های متنوع دارد که می‌توانید حتی بدون ثبت‌نام، تمام آن‌ها را به صورت رایگان دانلود کنید.

این سایت بیش از 4500 کتاب الکترونیکی در حوزه‌های برنامه‌نویسی، مهندسی، ستاره‌شناسی، علمی و البته داستانی دارد که همه را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

کلیک کنید: کتاب 504 چیست؟

3. Google Play Books

فروشگاه Books Google Play بزرگ‌ترین مرجع دانلود کتاب‌های الکترونیکی انگلیسی اورجینال برای دستگاه‌های اندرویدی‌ست. Books Google Play بیش از 5 میلیون نسخه کتاب الکترونیکی در زمینه‌های مختلف داستانی و غیرداستانی دارد که با کیفیت درجه یک به کاربران ارائه می‌شوند.

شما می‌توانید فایل PDF تقریباً هرکتابی که مد نظر دارید را از این فروشگاه اینترنتی دریافت کنید.

Books Google Play گرچه برای دانلود بیشتر کتاب‌ها از شما درخواست پول می‌کند، اما چندین هزار کتاب انگلیسی هم در این منبع آنلاین وجود دارند که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. مخصوصاً ادبیات کلاسیک و داستان‌های کوتاه را می‌توانید به صورت رایگان از این فروشگاه دانلود کنید.

4. ManyBooks.Net

سایت ManyBooks.Net یکی از بهترین منابع خارجی برای دانلود رایگان کتاب‌های انگلیسی است که در بانک اطلاعاتی خود بیش از 33 هزار کتاب مختلف در ژانرهای متنوع دارد.

شما می‌توانید انواع کتاب‌های انگلیسی را بر اساس ژانر، عنوان و نویسنده در این سایت جستجو کرده و نسخه الکترونیکی آن را در فرمت‌های PDF، EPUB، MOBI، TXT و غیره به صورت رایگان دانلود کنید.

علاوه بر دانلود کتاب، کاربران می‌توانند در این سایت کتاب آپلود هم بکنند.

از دست ندهید: دانلود pdf کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

5. Free-eBooks.com

سایت Free-eBooks.com علاوه بر اینکه بیش از 5300 کتاب انگلیسی الکترونیکی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد، گنجینه بزرگی از مجله‌های محبوب خارجی را نیز به رایگان به شما عرضه می‌کند.

برای دانلود رایگان کتاب‌های انگلیسی الکترونیکی از این سایت نیازی به ثبت‌نام ندارید و علاوه بر دانلود، می‌توانید کتاب‌های خود را در آپلود هم بکنید.

6. Free-eBooks.net

سایت Free-eBooks یکی از بهترین منابع برای پیدا کردن نسخه الکترونیکی رایگان آثار نویسنده‌های برجسته و البته تازه‌کار است. تقریباً هر نویسنده تازه‌کاری که یک کتاب می‌نویسد آن را در این وبسایت بارگذاری می‌کند.

شما می‌توانید تمام کتاب‌های بانک Free-eBooks را به صورت رایگان دانلود کنید. کافی‌ست بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای ابتدا در این سایت ثبت‌نام کنید تا بتوانید به گنجینه کتاب‌هایش در ژانرهای مختلف دسترسی داشته باشید.

این سایت علاوه بر ارائه نسخه‌های الکترونیکی کتاب‌های انگلیسی در فرمت‌های مختلف، تعدادی کتاب صوتی باکیفیت را نیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

7. Internet Archive

سایت Internet Archive یک کتابخانه دیجیتال غیرانتفاعی است که با شعار «دسترسی جهانی به تمام دانش» بیش از 12 میلیون کتاب و مقاله الکترونیکی و صوتی، ویدئو و نرم‌افزار را گردآوری کرده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Internet Archive دارای بیش از 50 میلیون نسخه کتاب‌های انگلیسی مدرن است که در قالب PDF یا eBook به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تنها کاری که باید برای دسترسی به این کتاب‌ها انجام دهید ثبت‌نام رایگان در سایت است.

8. Open Library

سایت Open Library تحت پروژه‌‌ای با عنوان Internet Archive راه‌اندازی شده و دارای بیش از 1.7 میلیون کتاب الکترونیکی است که به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

کاربران عضو این سایت می‌توانند بدون پرداخت هزینه این کتاب‌های الکترونیکی را در فرمت‌های مختلف دانلود و مطالعه کنند.

بانک اطلاعاتی این کتاب مجموعه خوبی از کتاب‌های خارج چاپ دارد و بسیاری از نسخه‌ها را به صورت اسکن شده و باکیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید حتی بدون نیاز به ثبت‌نام این کتاب‌های رایگان را دانلود کنید.

9. GetFreeeBooks.com

سایت GetFreeeBooks.com پلتفرم منحصربه‌فردی است که نسخه الکترونیکی و رایگان کتاب‌های مختلف انگلیسی زبان را برای آدرس ایمیل شما ارسال می‌کند. کتاب‌های قرارگرفته در این سایت دارای موضوعات مختلف و متنوعی هستند و بدون نیاز به ثبت‌نام در سایت در اختیار شما قرار می‌گیرند.

مطلب خواندنی: بهترین کتاب خودآموز زبان انگلیسی

10. FreeTechBooks.com

FreeTechBooks.com یکی از محبوب‌ترین سایت‌های خارجی برای دانلود رایگان کتاب‌های درسی و یادداشت‌های کلاسی در حوزه علوم کامپیوتر است. کتاب‌های موجود در این سایت اغلب در زمینه فناوری، طراحی وب‌سایت، برنامه‌نویسی، ریاضیات، سیستم‌های عامل و به صورت کلی علوم کامپیوتری هستند.

شما می‌توانید 1211 کتاب انگلیسی را به صورت رایگان و در فرمت PDF از این وب‌سایت دانلود کنید.

11. PDF World Books

PDF World Books یکی کتابخانه دیجیتالی فوق‌العاده و مملو از کتاب‌های انگلیسی PDF است. این سایت کتاب‌های انگلیسی را باکیفیتی مثال‌زدنی و حرفه‌ای، با فونت خوانا و موارد تکمیلی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

12. Planet ebook

Planet ebook یک منبع فوق العاده برای دانلود رایگان ادبیات کلاسیک به زبان انگلیسی به شمار می‌رود. این سایت که بیشتر در زمینه ادبیات و به ویژه ادبیات کلاسیک فعال است، یکی از بهترین سایت‌های برای دانلود رایگان نسخه‌های الکترونیکی PDF کتاب‌های انگلیسی به حساب می‌آید.

13. Free-eBooks.net

در Free-eBooks.net، می‌توانید هزاران کتاب که در دسته‌های علمی، داستانی، کودک و حتی کتاب‌های درسی طبقه‌بندی شده‌اند را پیدا کنید.

14. eBookLobby

سایت eBookLobby یکی از بهترین منابع برای پیدا کردن نسخه‌های الکترونیکی و رایگان کتاب‌های انگلیسی غیر داستانی‌ست. بیشتر کتاب‌های انگلیسی رایگان این سایت در زمینههای ورزش و سلامتی، هنر و آشپزی و غیره هستند.

15. OnlineProgrammingBooks

سایت OnlineProgrammingBooks کتاب‌های الکترونیکی انگلیسی در حوزه‌های مرتبط با برنامه‌نویسی، علوم کامپیوتری، مهندسی نرم‌افزار، طراحی سایت، شبکه، پایگاه داده و غیره را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان این حوزه‌های تخصصی قرار می‌دهد.

تمامی کتاب‌های این سایت به صورت قانونی توسط ناشران در بانک اطلاعاتی قرار گرفته‌اند و به همین خاطر کیفیت اورجینال دارند.

16. ManyBooks

سایت ManyBooks بیش از 50 هزار کتاب الکترونیکی رایگان را بانک اطلاعاتی خود قرار داده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سایت خودش را با عنوان “کتابخانه محله” معرفی می‌کند.

17. OpenCulture

OpenCulture یک پلتفرم آنلاین است که می‌توانید انواع کتاب‌های الکترونیکی، دوره‌های آموزشی آنلاین، کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها و کتاب‌های درسی انگلیسی را به صورت رایگان از آن دریافت کنید.

18. Open Library

Open Library یک پروژه بلندپروازانه است که با هدف جمع‌آوری منابع سایت‌های آنلاین در یک بستر واحد شکل گرفته است. سازندگان این سایت قصد داشتند برای هر کتاب یک صفحه وبلاگ جداگانه طراحی کنند و میلیون کتاب آنلاین را با فرمت کتابخانه، به کاربران امانت دهند.

شما می‌توانید با ثبت‌نام رایگان در این سایت، تقریباً هر کتاب انگلیسی را که مایل هستید به صورت رایگان امانت بگیرید و حتی کتاب‌های جدیدی هم به بانک اطلاعاتی آن اضافه کنید.

مطالعه کنید: 7 کتاب تقویت ریدینگ که معجزه می‌کنند!

19. پروژه Gutenberg

پروژه گوتنبرگ یا Project Gutenberg یکی از شناخته‌شده‌ترین سایت‌هایی است که بیش از 60 هزار کتاب انگلیسی را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. این سایت علاوه بر نسخه‌های الکترونیکی، بانک ارزشمندی از کتاب‌های صوتی رایگان نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

20. KnowFree

سایت KnowFree یکی از منابع معتبر و باکیفیت برای دانلود رایگان تحقیقات فنی و حرفه‌ای، مقالات سفید (white paper)، مطالعات موردی، مجلات و کتاب‌های الکترونیکی انگلیسی است.

این سایت بیشتر مناسب متخصصان حرفه‌ای در زمینه‌های مختلفی همچون منابع انسانی یا مدیریت است.

21. GetFreeEbooks

سایت GetFreeEbooks نه‌تنها تعداد زیادی از کتاب‌های ارزشمند انگلیسی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه مملو از ویدئوهای آموزشی مختلف است با هدف تقویت مهارت خواندن و نوشتن انگلیسی ساخته شده‌اند.

مهم‌ترین وجه تمایز این سایت با دیگر سایت‌های دانلود رایگان کتاب‌های انگلیسی در این است که بسته به تاریخچه جستجوی شما، پیشنهادات مشابه بسیار خوبی را ارائه می‌کند.

22. Free Computer Books

وب‌سایت Free Computer Books همانطور که از نامش پیداست، به صورت تخصصی روی کتاب‌های حوزه فناوری اطلاعات تمرکز کرده و بهترین منابع انگلیسی این حوزه تخصصی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

23. O’Reilly

سایت O’Reilly طی همکاری با Creative Commons و Internet Archive کتاب‌های انگلیسی مختلفی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. این سایت بانک اطلاعاتی غنی و ارزشمندی دارد.

24. Internet Archive

Internet Archive یکی از جامع‌ترین شایت‌های خارجی است که به عنوان یک کتابخانه دیجیتال غیرانتفاعی، انواع کتاب‌های داستانی و غیرداستانی، فیلم، نرم‌افزار، موسیقی و غیره را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما می‌توانید بهترین کتاب‌های انگلیسی در فرمت‌های مختلف را به شکل کاملاً رایگان از این سایت دانلود و مطالعه کنید.

سایت‌های رایگان برای دانلود کتاب‌های صوتی انگلیسی

سایت های دانلود کتاب صوتی

پدیده کتاب‌های صوتی تقریباً یکی از پدیده‌های نوظهور در فرهنگ جامعه ایرانی است. اما غربی‌ها و به خصوص انگلیسی‌زبان‌ها، ده‌ها سال است که با این پدیده خو گرفته‌اند. به همین خاطر اکثر کتاب‌های انگلیسی، مخصوصاً کتاب‌های داستانی یک نسخه صوتی هم دارند.

اصولاً خیلی از مردم به دلایل مختلف ترجیح می‌دهند به جای خواندن کتاب، به آن گوش کنند. برخلاف کتاب‌های فارسی، بانک کتاب صوتی متن‌های انگلیسی بسیار غنی‌ست. بیشتر کتاب‌های صوتی انگلیسی هم برخلاف نسخه‌های ایرانی، کیفیت بسیار خوبی داشته و چیزی فراتر از روخوانی ساده کتاب هستند.

مطلب خواندنی: بهترین کتاب داستان انگلیسی برای نوجوانان

به همین خاطر گوش دادن به کتاب می‌تواند تجربه‌ای متفاوت از مطالعه آن باشد. به دلیل زحمت زیادی که که برای کتاب‌های صوتی انگلیسی کشیده می‌شود، اغلب این نسخه‌های به صورت پولی عرضه می‌شوند. اما با ورود به عصر اینترنت، بسیاری از سایت‌ها هستند که کتاب‌های صوتی انگلیسی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

در زیر به معرفی بهترین سایت‌های رایگان برای دانلود کتاب‌های صوتی انگلیسی می‌پردازیم:

1) loyalbooks.com

در سایت loyalbooks.com می‌توانید صدها کتاب صوتی رمان و داستان انگلیسی را به صورت رایگان دانلود کنید.

البته مشکل بزرگ این سایت در آن است که رابط کاربری زیبا و ساده‌ای ندارد و ممکن است در نگاه اول پس‌زننده باشد.

اما اگر مایل به دانلود بهترین کتاب‌های صوتی در زمینه ادبیات، مخصوصاً ادبیات کلاسیک انگلیسی هستید، loyalbooks.com می‌تواند یک گزینه ایده‌ال برای شما باشد.

2) librivox.org

librivox.org یک پروژه آنلاین عام‌المنفعه بوده و یکی از بهترین سایت‌ها برای دانلود رایگان کتاب‌های صوتی انگلیسی به شمار می‌رود. این سایت با حمایت مالی دنبال‌کنندگانش اداره می‌شود. کاربران ان نیز به صورت داوطلبانه و رایگان کتاب‌های مختلف را صوتی کرده و به صورت رایگان روی آن قرار می‌دهند.

از این رو گرچه بعضی کتاب‌های صوتی این سایت کیفیت چندان بالایی ندارند، اما librivox.org یک منبع خوب برای دانلود رایگان کتاب‌های صوتی انگلیسی به حساب می‌آید.

3) learnoutloud.com

سایت learnoutloud.com یکی از بهترین سایت‌های خارجی جهت دانلود رایگان کتاب‌های صوتی انگلیسی است که بیش از 10 هزار محتوای رایگان آموزشی، سخنرانی، گفتگو و غیره را جمع‌آوری کرده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

البته بانک اطلاعاتی این سایت غنی‌تر از این حرف‌هاست اما 10 هزار محتوای مورد اشاره تنها محتواهای رایگان این وب‌سایت هستند.

4) پروژه Lit2Go

سایت Lit2Go یکی از بهترین منابع خارجی برای تقویت زبان انگلیسی است که کتاب‌های صوتی بسیار خوبی را جمع‌آوری کرده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر شنیدن کتاب صوتی، می‌توانید همزمان متن کتاب را هم با فایل‌های این سایت مرور کنید و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

هدف اصلی این سایت کمک به آموزش زبان انگلیسی بوده و به همین خاطر کتاب‌ها و فایل‌هایی را ارائه می‌کند که واقعاً مناسب تقویت زبان هستند.

5) پروژه gutenberg

پروژه گوتنبرگ که در بالا هم به آن اشاره کردیم، از سال 1971 به گوشش مایکل اس.هارت و با هدف عرضه رایگان دانش راه‌اندازی شد. این پروژه در نهایت به سایت gutenberg.org ختم شد که اکنون هزاران کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی انگلیسی را به صورت رایگان در اختیار عموم مردم جهان قرار می‌دهد.

6) storynory.com

سایت‌ها و مابع مختلف هماوره از storynory.com به عنوان یکی از بهترین مراجع دانلود رایگان کتاب‌های صوتی یاد می‌کنند. این سایت به ویژه یک منبع فوق‌العاده برای دانلود کتاب‌های صوتی انگلیسی رایگان برای کودکان است.

بانک داستان‌های کودکانه صوتی این سایت بسیار غنی بوده و برای تقویت زبان انگلیسی کودکان بسیار مناسب است.

از دست ندهید: بهترین کتاب لغت انگلیسی

7) Spotify

خیلی‌ها Spotify را به عنوان یک پلتفرم پخش و دانلود موسیقی می‌شناسند اما این اپلیکیشن یک کتابخانه صوتی بسیار ارزشمند از کتاب‌های انگلیسی هم دارد که آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما می‌توانید کتاب‌های صوتی انگلیسی اسپاتیفای را به صورت رایگان گوش کنید، اما در حالت رایگان لابه‌لای متن تبلیغات پخش می‌شود.

8) ThoughtAudio

سایت ThoughtAudio یک سایت تخصصی برای دانلود رایگان کتاب‌های صوتی انگلیسی است که بیشتر روی کتاب‌های ادبیات کلاسیک و عنوان‌های فلسفی کار می‌کند. بانک اطلاعاتی کوچک این سایت تنها 100 عنوان کتاب دارد اما همه آن‌ها رایگان بوده و کیفیت بسیار مطلوب دارند.

شما می‌توانید کتاب‌های صوتی این سایت را همراه با نسخه رفرنس PDF دریافت کنید تا همزمان با گوش دادن متن کتاب را هم بررسی کنید.

9) Internet Archive

به وب‌سایت Internet Archive در بخش دانلود رایگان کتاب‌های الکترونیکی هم اشاره کردیم، اما این سایت بانک اطلاعاتی بسیار خوبی هم برای دانلود رایگان کتاب‌های صوتی انگلیسی دارد. Internet Archive دارای بیش از 20 هزار فایل کتاب صوتی انگلیسی‌ست.

10) Mindwebs

Mindwebs یک سایت اینترنتی منحصربه‌فرد است که بیش از 150 عنوان کتاب صوتی انگلیسی در ژانرهای علمی‌تخیلی و داستان کوتاه را در اختیار شما قرار می‌دهد. تمام این کتاب با کیفیت درجه یک صوتی شده‌اند و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند.

11) Overdrive

سایت Overdrive با بیش از 76 هزار کتابخانه عمومی و دانشگاهی از 94 کشور دنیا در ارتباط است و توانسته از این طریق گنجینه کتاب‌های صوتی بسیار ارزشمندی را جمع‌آوری کند.
برخلاف سایت‌های دانلود کتاب صوتی محلی، Overdrive دسترسی رایگان به کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز را در اختیار شما قرار داده و از طریق iOS و اندروید در دسترس است.

12) Digital Book

Digital Book یک سرویس آنلاین است که طیف گسترده‌ای از کتاب‌های صوتی را برای لذت بردن شما به صورت کاملاً رایگان جمع‌آوری کرده است. بانک اطلاعاتی Digital Book حاوی هزاران کتاب صوتی رایگان است که به صورت فصلی هم آپدیت می‌شوند.

13) Scribl

Scribl یک سایت مرجع برای دانلود کتاب‌های صوتی است. این سایت قیمت کتاب‌های صوتی را با توجه تعداد دفعات دانلود آن‌ها بالا می‌برد. بنابراین کتاب‌های پرفروشان قیمت بالاتری به نسبت بقیه دارند.

البته Scribl علاوه بر کتاب‌های پولی، تعداد زیادی کتاب صوتی انگلیسی رایگان هم دارد که می‌توانید از این سایت دانلود کنید.

مطالعه کنید: کتاب آموزش زبان انگلیسی از صفر

سخن پایانی

با توجه به محدویت‌های دسترسی به نسخه‌های چاپی کتاب‌های انگلیسی و قیمت بالای آن‌ها در بازار و با توجه به واج کتاب‌های الکترونیکی، مطالعه نسخه‌های الکترونیکی و کتاب‌های صوتی انگلیسی گزینه خوبی به نظر می‌رسد.

شما امروزه می‌توانید نسخه‌های الکترونیکی و صوتی رایگان بهترین کتاب‌های انگلیسی را به سادگی از سایت‌های مختلفی دانلود کنید. مطالعه کتاب‌های انگلیسی الکترونیکی و صوتی می‌تواند نقش مهمی در تقویت مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی شما داشته باشد.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه ها غیرفعال است