رپورتاژ

بررسی کیفیت یونیت دندانپزشکی مناسب

یونیت دندان پزشکی از تجهیزات مهم و کاربردی برای دندان پزشک و مراجعه کننده بوده که در صورت وجود کوچکترین اختلال در عملکرد ، کل مجموعه دچار مشکل خواهند شد. یونیت های دندانپزشکی در انواع مختلفی همچون تابلت، باکس اصلی و یک صندلی موجود می باشند…

یونیت وصال گستر در جهت ارائه بهترین تجربه درمانی ممکن برای بیماران و دندانپزشکان به طور یکسان برای بیمار و هم دندانپزشک طراحی گردیده است. این محصول به عنوان یکی از تجهیزات کاربردی و ضروری در صنعت پزشکی است. هر صندلی دندانپزشکی وصال گستر دارای بالاترین سطح تکنولوژی بوده که امکانات ویژه‌ای را در جهت پاسخگویی به نیازهای مطب و کلینیک های دندانپزشکی در هر اندازه ارائه می نماید. به طور معمول این تجهیزات همچون سایر نیز دارای پشتیبانی و گارانتی هستند. یونیت وصال گستر به عنوان یونیت دندانپزشکی و یونیت اطفال و با کیفیت بوده که در مراکز مختلفی به فروش می رود. با خرید یونیت وصال گستر طب از یک یونیت با تکنولوژی پیشرفته نهایت لذت را خواهید برد. برای خرید اتوکلاو دندانپزشکی و قیمت رادیوگرافی کلیک کنید.

تشریح دستگاه یونیت دندانپزشکی

یونیت دندان پزشکی از تجهیزات مهم و کاربردی برای دندان پزشک و مراجعه کننده بوده که در صورت وجود کوچکترین اختلال در عملکرد ، کل مجموعه دچار مشکل خواهند شد. یونیت های دندانپزشکی در انواع مختلفی همچون تابلت، باکس اصلی و یک صندلی موجود می باشند. از ویژگی هایی همچون آرامش و راحتی بیمار، تسلط پزشک در زمان معاینه، دسترسی آسان دندانپزشک به وسایل و ابزارها، حفظ استریلیزاسیون مواد مصرفی از ویژگی های اولیه و مهم یک یونیت به شمار می رود. برای انتخاب یونیت دندانپزشکی اصل راحتی بیمار و سلامت دندانپزشک به عنوان مهم ترین موضوع مورد توجه خواهد بود. به طور معمول فشار ناشی از وزن روی گردن و کمر دندانپزشک حین کار بر روی دندان بیماران باعث آزردگی و ضعف عضلانی در دندانپزشکان می شود .

برای خرید یونیت دندانپزشکی راحتی بیمار و سلامت دندانپزشک به عنوان یکی از مهمترین بخش خواهد بود.معمولا فشار ناشی از وزن روی گردن و کمر دندانپزشک در زمان کار بر روی دندان بیماران باعث آزردگی و ضعف عضلانی در دندانپزشکان می شود. یونیت صندلی ها در انواع ایرتنی و خارجی جهت جلوگیری از عارضه های جسمانی دندانپزشک و آرامش و راحتی بیماران یونیت ها را به گونه ای طراحی و تولید می شوند که کمترین آسیب را به دندانپزشک بزند و باعث خستگی زود هنگام نشود.

خرید یونیت ارزان

یونیت دندانپزشکی به عنوان اصلی‌ترین تجهیزات کاربردی در مطب برای هر دندانپزشک و هر دندانپزشکی به شمار می رود بنابراین بروز کوچک ترین اشکال در عملکرد آن منجر به تغییر قیمت مختل شدن تمام یا دست کم قسمتی از فعالیت کسب و کار دندانپزشک تمام خواهد شد. با توجه به ضرورت استفاده از آن در مطب و وجود تحریم ها ، این محصولات با قیمت بالایی وارد کشور می شوند. شایان ذکر است برای خرید یونیت ارزان و با کیفیت می توانید به صورت غیر حضوری از این مجموعه اقدام به خرید نمایید. خرید و نصب این نوع تجهیزات به حساسیت و توجه بالایی نیاز دارد. دنتوس، فیروزدنتال، ایلیا، پارس دنتال، زاگرس و پارس طب از محصولات ایرانی بوده که ضمن قیمت مناسب دارای کیفیت بالایی هستند.

چگونگی انتخاب و خرید یونیت مناسب

برای خرید بهترین و با کیفیت ترین محصول می بایست مواردی را در نظر داشت چرا که یک اشتباه کوچک ممکن است تا هزینه‌های زیادی را برایتان متحمل شود. توجه داشته باشید که یک یونیت با کیفیت می ‌تواند تا سال ‌های سال شریک و همکار خوبی برای شما و فعالیتتان باشد. لذا بهتر است در زمان خرید به موارد مختلف انواع مختلف یونیت و صندلی توجه داشته باشید.

ابعاد استاندارد

همه ی یونیت ها از ابعاد استاندارد برخوردار هستند که از پیش تعریف شده اند و بر مبنای آن ساخته می گردد. در ابتدا لازم است تا فضای خود را جهت قرار دادن آن بررسی نمایید و در صورتی که محدودیت فضا دارید، متناسب با فضا ابعاد آن را انتخاب شود.

طراحی مناسب اجزا

با توجه به زمان فعالیت، حالت ارگونومیک یونیت باید به صورتی باشد که بیمار و پزشک در این چند ساعت راحت باشند. امکان تنظیمات آسان از موارد مهم در دستگاه‌ها به شمار می رود که می بایست متناسب با پوزیشن بیمار قابلیت تنظیم داشته باشد.

کیفیت ساخت یونیت دندانپزشکی

چنانچه که کیفیت این محصولات به اندازه کافی بالا نباشد، ممکن است تا در مدت زمان کمی شما را با مشکلاتی همراه سازد که این مورد ضرر برای شما خواهد بود. همچنین توجه داشته باشید که دستگاه می بایست کاملاً مورد تایید سازمان بهداشت جهانی باشد. ضمنا لازم است تا فاکتورهای زیر را در نظر داشته باشید:

  • قدرت موتورهای یونیت هر دو موتور در قسمت نشیمنگاه و پشتی
  • حافظه صندلی ،هر اندازه که تعداد حافظه صندلی ‌ها افزایش یابد قیمت آن ها نیز بیشتر می شود.
  • استحکام، شکل ظاهری، جنس و قابلیت ضد عفونی شدن و تغییر رنگ ندادن جنس بدنه یونیت
  • اتصال به زمین (اتصال به زمین/ اتصال به یونیت)
  • کشور سازنده
  • برخورداری از گارانتی برای دستگاه و قطعات آن

دنتی شاین DentyShine به عنوان یکی از مراکز تجارت دندان پزشکی ایران شناخته می شود که در گرایش فروش تجهیزات دندان پزشکی فعالیت دارد. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده بوده که انواع تجهیزات دندان پزشکی را ارائه می دهد. به طور کلی این محصولات ضمن کیفیت و برخورداری از گارانتی های معتبر از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. شایان ذکر است که می توانید از طرق وب سایت این مجموعه به نشانی dentyshine.com اقدام به خرید غیر حضوری نموده و اطلاعات جامعی از این تجهیزات کسب نمایید. شایان ذکر است این مجموعه دارای سابقه بالایی در ارائه انواع محصولات و تجهیزات دندان پزشکی بوده و طی این سال ها ثمر و بازخورد تمامی سخت کوشی ها باعث فروش تجهیزات دندان پزشکی در همه ی مراکز استان ها و شهرستان ها شده است. شما می توانید انواع تجهیزات اعم از یونیت وصال گستر و یونیت ارزان را از این مرکز تهیه نمایید.

منبع :
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا