آمورش

امکانات هتل درویشی مشهد

Gamma koli

همانطور که می‌دانید هتل درویشی مشهد یکی از بزرگترین هتل‌های ایران و مشهد است که بسیار بزرگ است و تنها آتریوم شرق ایران است. این هتل مجلل و بزرگ تجهیزات زیادی دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید گزینه‌هایی مناسب با بودجه و سلیقه‌تان پیدا کنید.

این هتل ۵ ستاره موقعیت بسیار نزدیکی به حرم حضرت رضا علیه السلام دارد و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم دسترسی داشته باشید. هتل‌های زیادی در خیابان امام رضا قرار دارد که یکی از بهترین آنها هتل درویشی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

انواع امکانات در هتل درویشی وجود دارد که در این مطلب قصد داریم هرکدام از آنها را به اختصار توضیح دهیم و شما را با امکانات زیاد و ویژه این هتل آشنا کنیم. امکاناتی همچون، رستوران، کافی شاپ، زمین ورزشی، سالن بدنسازی، اسپا، جکوزی، سونا، محل نگهداری کودکان و… با گوگل کردن هتل درویشی مشهد علی بابا می‌توانید به‌راحتی از سایت علی بابا در این هتل اقامت داشته باشید.

رستوران هتل درویشی

زمانی که وارد هتل درویشی مشهد می‌شوید زیبایی‌های معماری خیره کننده این هتل شما را مسحور خواهد کرد. یکی از زیباترین نقاط این هتل رستوران آن است که معماری جذابی دارد. با قدم گذاشتن به رستوران هتل درویشی عطر و طعم غذاها خاطره‌اس دل‌انگیز برای شما خواهد ساخت.

منوی باز رستوران هتل درویشی به شما امکان سفارش غذاها مختلف مطابق با میل و سلیقه‌تان را می‌دهد. در بخش بوفه و سلف سرویس رستوران می‌توانید پیش‌غذاها و دسرهای متنوعی را انتخاب کرده و از سرو آنها لذت ببرید. کارکنان حرفه‌ای رستوران برای خدمت‌رسانی به شما آماده هستند و روز و شب خوبی را برایتان می‌سازند. البته باید این نکته را یادآوری کنیم که قیمت رستوران هتل درویشی بالاست که البته مناسب با بودجه افرادی است که در این هتل اقامت دارند. در ادامه انواع رستوران‌های هتل درویشی را به شما معرفی خواهیم کرد.

رستوران آتریوم

رستوران آتریوم معروف‌ترین رستوران این هتل است که بهترین غذاها و خدمات را به میهمانان ارائه می‌دهد. این رستوران طراحی جذابی دارد و با معماری نئوکلاسیک میزبان خوبی برای مسافران است. این رستوران منوی گسترده‌ای دارد و موجب می‌شود که رضایت انواع مسافران را تامین کند.

منوی غذاهای خارجی این رستوران مانند منوی ایرانی بسیار پرطرفدار است. این رستوران غذاهای مشهور مشهدی را به خوبی سرو می‌کند و برای شما ارائه می‌کند. غذاهایی چون شیشلیک و پلو، شله مشهدی، باقالی پلو با ماهیچه و… با گوگل کردن هتل درویشی مشهد علی بابا می‌توانید به‌راحتی از سایت علی بابا در این هتل اقامت داشته باشید.

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

رستوران روف گاردن همانطور که از اسمش مشخص است در فضای سبز قرار دارد و محیطی سرسبز و آرام را برای شما ایجاد کرده است. دکوراسیون و معماری طبیعی است رستوران که بیشتر با درختان سرسبز و مظاهر طبیعی از جمله آلاچیق‌های حصیری و رودخانه آبی شکل گرفته است آرامش هر مسافری را در خود تامین می‌کند. این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی را به میهمانان ارائه می‌دهد و برای شما خاطره‌ای ماندگار می‌سازد. غذاهایی مانند استیک، پاستا پنه آلفردو، لمب چاپس و میگو گریل در این رستوران ارائه می‌شود که طرفدارن زیادی دارد.

حتما بخوانید: 200 تا از اصطلاحات توریستی زبان انگلیسی برای گردشگران

رستوران فود فیروزه هتل درویشی مشهد

این رستوران اختصاصی غذاهای فست فود است و می‌توانید انواع فست فودهای خوشمزه را در اینجا سرو کنید. البته غذاهایی غیر از فست فود هم در این رستوران آماده می‌شود اما طرفدارن فست فود در اینجا بیشتر هستند. صندلی‌های قرمز و دکوراسیون چوبی فضایی دوستانه و صمیمی به این رستوران داده است و مسافران را مجذوب خود می‌کند.

در این رستوران فست فود انواع غذاهای فست فود ارائه می‌شود اما همبرگر، چیزبرگر، پیتزا، لازانیا، بشقاب سوخاری از محبوب‌ترین فست‌فودهای این رستوران هستند. این رستوران فضایی دوستانه دارد و برای قرارها بسیار مناسب است.

رستوران صبحانه ارغوان هتل درویشی مشهد

همانطور که قبلا اشاره شد هتل درویشی صبحانه را به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌دهد و موجب می‌شود رضایت خاطر مسافران را جذب کند. صبحانه‌ای مقوی و متنوع بی‌شک روزتان را خواهد ساخت. این رستوران و سالن صبحانه بنفش رنگ اپل صبح خس آرامش را به شما منتقل خواهد کرد و برای شما خاطره‌انگیز خواهد شد.

رایگان بودن صبحانه سالن ارغوان به معنای کیفیت پایین آن نیست و بهترین صبحانه‌ها با بهترین کیفیت‌ها را در اینجا خواهید دید. این رستوران با بهترین صبحانه‌ها، انواع شیرینی‌ها، انواع میوه‌ها، انواع آب میوه‌ها و انواع شکلات‌های صبحانه و خوراکی‌ها دوست‌داشتنی دیگر شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

کافی شاپ هتل درویشی مشهد

بعد از آشنایی با انواع رستوران‌ها در هتل مجلل درویشی اکنون نوبت به محلی می‌رسد که می‌توانید زمان دلپذیر و سرشار از آرامشی را آنجا سپری کنید. این کافی‌شاپ که به دلیل کیفیت بالای آن و فضای دلپذیر دوستانه‌اش مهمانانی از بیرون هم می‌پذیرد انواع خوراکی‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. در این مکان می‌توانید قرارهای دونفره‌تان، تولدها و فضای دوستانه‌ای داشته باشید‌. سرو انواع کیک، دسر، نوشیدنی، بستنی و… در منوی این کافی شاپ کم‌نظیر است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا