آمورش

ارزان ترین تور کیش را از لحظه آخر بخواهید

Gamma koli

قیمت تورهای کیش بسته به زمان مسافرت، مدت زمان اقامت و آژانس ارائه دهنده تور متفاوت می باشد. برای مثال در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا، سفر به کیش از رونق می افتد و می توانید تور کیش را با قیمتی بسیار ارزان تر تهیه کنید؛ اما این قیمت در فصول سرد سال که هوای کیش مطلوب می باشد قطعا بالاتر می رود؛ چراکه در پاییز و زمستان تعداد بسیار زیادی از گردشگران کیش را مقصد سفر خود انتخاب می کنند.

ارزان ترین تور کیش را از لحظه آخر بخرید

در سایت لحظه آخر می توانید لیستی از ارزان ترین تورهای کیش را مشاهده و خرید کنید. این سایت با امکاناتی که فراهم کرده است، زمینه لازم برای انتخاب بهترین، مناسب ترین و ارزان ترین تورهای مسافرتی کیش را در اختیار مسافران قرار داده است. شما می توانید جزئیات قیمت تور کیش در زمان هایی که قصد دارید سفرتان را انجام دهید در سایت لحظه آخر مشاهده کنید و پس از مقایسه هر کدام، بهترین و مناسب ترین را خریداری نمایید. گفتنی است که این سایت ارزان ترین قیمت های تور را ارائه می دهد. با تور کیش لحظه آخر سفری شاد و مهیج همراه با خاطرات فراموش نشدنی را تجربه کنید. گفتنی است که فیلترهای کارآمدی هم در این صفحه وجود دارد که بدون اتلاف وقت، انتخاب را برایتان آسان می کند.

ارزان ترین هتل های کیش

نام هتل تعداد ستاره شروع قیمت امکانات ویژه آدرس
هتل پانیذ 2 از 320.000 ترانسفر فرودگاهی، رستوران، اینترنت، لاندری، ترانسفر رایگان کیش، خیابان رودکی، جنب رویا مال
هتل خاتم 2 از 350.000 رستوران، سیستم اعلام حریق، خدمات تور كيش، مير مهنا، بلوار نیایش، خیابان اقبال
هتل گلدیس 3 از 470.000 ظرفیت، پارکینگ، اینترنت رایگان کیش، بلوار ایران ، جنب اداره آب و برق
هتل آبادگران 3 از 550.000 رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان کیش، بین میدان داریوش و سیری، روبه روی هتل داریوش

نکته: توجه داشته باشید که قیمت های درج شده مربوط به آذر 1401 بوده و هم اکنون می توانید قیمت های دقیق را در لحظه آخر مشاهده کنید.

مکان های گردشگری که در کیش میتوانید رایگان ببینید
شاید گمان کنید تمامی اماکن گردشی و تفریحی کیش دارای هزینه ورودی با مبالغ هنگفت هستند ولی این طور نیست! از جمله مکان های جزیره کیش که به رایگان می توانید از آن ها بازدید به عمل آورید عبارتند از:

English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!

  1. پارک ساحلی سیمرغ
  2. اسکله تفریحی کیش
  3. شهر باستانی حریره
  4. پارک مرجان
  5. کشتی یونانی
  6. انجیر معابد
  7. نخلستان باغ بهشت
  8. باغ راه ایرانی
  9. اسکله میر مهنا
  10. پارک شهر کیش
  11. ساحل خانوادگی کیش

نکات مهم در سفر به کیش

مهم ترین نکته ای که در سفر به این جزیره باید در نظر بگیرید، آب و هوای کیش است. جزیره کیش در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان بسیار گرم و شرجی می شود، پس اگر قصد سفر به کیش در این فصول را دارید، حتما لباس مناسب و نازک به همراه داشته باشید. تور 3 شب و 4 روز کیش برای کسانی که می‌خواهند سفری کوتاه به این جزیره مرجانی و زیبا داشته باشند و سریع به محل زندگی‌شان بازگردند مناسب است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا