رپورتاژ

پریتور 500 که اکنون در بازار چارتر

پریتور 500 که اکنون در بازار چارتر در دسترس قرار گرفته است، جدیدترین جت تجاری بلیط هواپیما   از سازنده برزیلی، Embraer است. پریتور 500 که با نوآوری در مرکز صحنه ساخته شده است، ادعا می کند که مخرب ترین و پیشرفته ترین جت تجاری سایز متوسط ​​جهان است.

بر اساس Legacy 450 موجود، Preetor 500 دارای محدوده قابل توجهی است . این می تواند سفرهایی مانند نیویورک به لس آنجلس ، میامی به سیاتل، سنگاپور به پکن یا دبی به بانکوک را انجام دهد. عملکرد عالی آن به شما امکان می دهد تا به فرودگاه های چالش برانگیز دسترسی داشته باشید، با توانایی کار از باندهای کوتاه تا 3000 فوت. با ادعای پیشی گرفتن از سایر هواپیماهای کلاس خود از نظر سرعت، برد و ارتفاع کابین، این یک  بلیط هواپیما مشهد تهران عالی در رده های بالاتر در رده متوسط ​​است.

این هواپیما امیدوار است که استانداردهای جدیدی را در ارگونومی و راحتی با مهارت برتر در کابین 6 فوتی تعیین کند. یکی از ویژگی‌های جذاب، کف تخت در سرتاسر آن است که احساس فضا و هوا را به شما می‌دهد. این دارای یک محفظه بار بسیار سخاوتمندانه برای دسته خود است، که همچنین دارای دسترسی عملی در حین پرواز از کابین است

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا