آمورش

معرفی ۱۰ آموزشگاه برتر زبان ترکی

آموزشگاه زبان ترکی که به عنوان پلی بین آموزش و یادگیری این زبان محبوب ایفای نقش می کنند امروزه در سطح کشور از رواج و رونق بسیاری برخوردار هستند. شاید عمده دلایل اهمیت آموزشگاه های زبان های خارجی و از جمله زبان ترکی را باید به قرابت فرهنگی از یک سو و گرایش بیشتر علاقه مندان به سمت مهاجرت و بهره گیری از فضای تجارت، تحصیل یا اشتغال در این کشور دانست.

ترکیه به عنوان یک کشور دوست همواره یکی از محبوب ترین مقاصد ایرانیان به منظور سیاحت و گردشگری به شمار رفته و می رود. غیر از جذابیت ویژه زبان ترکی که آن را به عنوان ترکی استانبولی می شناسیم جاذبه های توریستی و زیرساخت های لازم به منظور سکونت یا فعالیت های تجاری در هر حوزه ای راه را برای فراگیری این زبان به خصوص برای کسانی که به هر دلیلی تمایل دارند این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود در زمینه های مختلف انتخاب کنند تبدیل کرده است.

وجود اشتراکات فرهنگی نیز از دیگر مشوق های علاقه مندان این زبان پرطرفدار در سطح کشور به شمار می رود. ما نیز در مجموعه ۱۰ آموزشگاه ترکی معتبر کشور سعی کرده ایم تا کار را برای شما راحت تر کنیم. یعنی جستجوی این مراکز آموزشی که گاهی می تواند ساعتها وقت شما را به خود اختصاص دهد به حداقل برسانیم.

مطمئنا در پایان این مطلب شما خواهید توانست با خیال راحت موسسه مورد نظرتان را انتخاب کنید. بنابراین توصیه می کنیم به منظور آشنایی بیشتر با مجموعه ای از بهترین آموزشگاه زبان ترکی در کشور حتما تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

چرا بهترین آموزشگاه زبان ترکی را باید انتخاب کنیم؟

بهترین آموزشگاه زبان ترکی چه به صورت تخصصی یا در کنار سایر زبان ها باید دارای ویژگی هایی متمایز کننده باشد تا بتواند در این گروه قرار گیرد. در واقع در کنار تلاش سایر آموزشگاه هایی که در این زمینه مشغول فعالیت هستند نباید از این نکته نیز غفلت کنیم که معیارهای مختلفی موجب شده است تا این آموزشگاه ها انتخاب شده و لزوما هدف از انتخاب مجموعه ده گانه آموزشگاه زبان ترکی نادیده گرفتن سوابق و فعالیت های سایر مراکز آموزشی در این زمینه نمی باشد.

البته بحث ویژگی های این آموزشگاه ها می تواند مشتمل بر موارد متعددی باشد که ما در این مطلب فقط به بخشی از مهمترین آنها اشاره می کنیم. یعنی غیر از موارد دیگری از قبیل رتبه بندی آموزشگاه های زبان ترکی در گوگل و تحقیقاتی که در زمینه انتخاب این آموزشگاه ها انجام گرفته و از سویی مراجعه به نظرات کاربران وب سایت های معتبر هر یک از این آموزشگاه ها همچنین سوابق و فعالیت های این آموزشگاه ها نیز رصد شده تا در نهایت بتوانیم از بین تعداد زیادی از این موسسات آموزشی مجموعه ای مشتمل بر ۱۰ آموزشگاه زبان ترکی برتر را برای شما برگزینیم.

البته برخی از ویژگی ها نیز به طور عمومی در اغلب آموزشگاه های کشور رعایت می شود از قبیل پروتکل های بهداشتی به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا که فعالیت هایی از قبیل برگزاری دوره های حضوری را تا حدودی زیادی تحت تاثیر خود قرار داده است.

معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان ترکی در کشور

غیر از راهکارهایی که به منظور انتخاب بهترین آموزشگاه زبان ترکی ارائه دادیم همچنین هر یک از این آموزشگاه ها باید از ویژگی های خاصی نیز برخوردار باشند. بدین معنی که این ویژگی ها به نوعی می توانند به عنوان مزیت های این آموزشگاه ها نیز برشمرده شوند. در واقع هر یک از این معیارها می توانند همانند انتخاب سایر آموزشگاه های زبان های خارجی مورد توجه شما قرار گیرند تا در نهایت بتوانید گزینه نهایی مطلوب خودتان را در بین این موسسات آموزشی پیدا کنید. برخی از مهمترین ویژگی های بهترین آموزشگاه زبان ترکی عبارتند از:

  • دسترسی آسان به بهترین آموزشگاه زبان ترکی
  • پشتیبانی آنلاین و خدمات آموزشی نوین
  • بهره مندی از اساتید بومی با ناتیو در بهترین آموزشگاه زبان ترکی
  • برنامه ریزی دقیق و مدیریت ویژه مراکز آموزش زبان ترکی
  • بهره گیری از پرسنل حرفه ای در بهترین آموزشگاه زبان ترکی
  • شهریه مناسب بهترین موسسات آموزش زبان ترکی
  • اعطای گواهینامه های پایان دوره به زبان آموزان در بهترین آموزشگاه زبان ترکی

در ادامه هر یک از این ویژگی ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا شما بتوانید از این طریق با معیارهای انتخاب این موسسات بیشتر آشنا شوید. در واقع این ویژگی ها می توانند در خصوص انتخاب سایر آموزشگاه های زبان خارجی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

دسترسی آسان به بهترین آموزشگاه زبان ترکی

یکی از مواردی که می توان روی آن تاکید کرد دسترسی آسان به آموزشگاه زبان ترکی در کلانشهرها و سایر نقاط کشور می باشد. بدین معنی که در نقاط قابل دسترسی که بتوان هم از طریق حمل و نقل عمومی از قبیل مترو یا اتوبوس به آن دسترسی پیدا کرد و در نواحی دوردست و خارج از محدود قرار نگرفته باشد.

به طور خلاصه باید گفت که هر زمان زبان آموزان و متقاضیان یادگیری زبان ترکی اراده کردند باید بتوانند به راحتی آدرس مورد نظر را پیدا کنند و از اتلاف وقت و انرژی بیهوده علاقه مندان پیشگیری شود. در این شهرها معمولا این آموزشگاه ها در مناطقی قرار گرفته اند که بتوانند غیر از نقاط خاصی که مورد نظر است از سایر مناطق شهر نیز بتوان به آن مراجعه کرد و به راحتی در دسترس باشد.

پشتیبانی آنلاین و خدمات آموزشی نوین

برخورداری از وب سایت های معتبر به منظور ارائه اطلاعات در خصوص فعالیت های بهترین آموزشگاه ترکی و خدمات آموزشی مربوطه یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کرد. شما با مراجعه به این وب سایت ها ضمن اطلاع از کیفیت برگزاری دوره ها و همچنین ارتباط با مشاوران آموزشی می توانید از جدیدترین منابع و نحوه برگزاری دوره ها و سایر اطلاعات مرتبط نیز اطلاع پیدا کنید.

همچنین مزیت دیگری که این آموزشگاه ها به عنوان بهترین آموزشگاه زبان ترکی از آن برخوردار هستند استفاده از جدیدترین متدهای آموزش زبان ترکی می باشند. در واقع با توجه به سطح زبان آموز دوره های آنلاین یا حضوری و همچنین استفاده از روش های سمعی و بصری از طریق فیلم و پادکست های شنیداری نیز انجام می گیرد. استفاده از لابراتوارهای زبان نیز یکی دیگر از مزایای بهره گیری از خدمات این آموزشگاه ها به شمار می رود.

بهره مندی از اساتید بومی یا ناتیو در بهترین آموزشگاه زبان ترکی

اغلب اساتیدی که در بهترین آموزشگاه زبان ترکی مشغول تدریس میباشند از اساتید بومی به شمار می روند. یعنی زبان ترکی زبان اصلی آنها به شمار می رود و از اتباع این کشور می باشند. بخش دیگری از اساتید زبان ترکی نیز که در این آموزشگاه ها مشغول فعالیت هستند یا در این کشور به تحصیل اشتغال داشته و تسلط غیر قابل انکاری در این زمینه دارند یا این که در زمره اساتید با سابقه هم در زمینه مکالمه و هم در حوزه قواعد و گرامر زبان ترکی می باشند.

به طور کلی یکی از موثرترین راه های شناسایی یک آموزشگاه را می توان کیفیت آموزش زبان های مختلف از جمله زبان ترکی توسط اساتید مجرب عنوان کرد.

برنامه ریزی دقیق و مدیریت ویژه مراکز آموزش زبان ترکی

در بهترین آموزشگاه زبان ترکی غیر از محیط مناسبی که در صورت برگزاری دوره های حضوری در نظر گرفته شده است همچنین برنامه ریزی و زمان بندی مشخصی نیز بدین منظور صورت گرفته است. بدین معنی که هر یک از زبان آموزان هم به صورت خصوصی و هم در کلاس هایی با تعداد استاندارد می توانند حضور داشته باشند. در این آموزشگاه ها طوری برنامه ریزی شده است تا حداکثر استفاده از مدت زمان مورد نظر به عمل آید. دوره های آموزش زبا نترکی به صورت ترمیک یا نیمه ترمیک برگزار گردیده و تابع شرایط آموزشگاه و مقررات مربوطه می باشند.

بهره گیری از پرسنل حرفه ای در بهترین آموزشگاه زبان ترکی

در صورت مراجعه به هر یک از آموزشگاه هایی که در زمره بهترین آموزشگاه زبان ترکی کشور به شمار می روند شما می توانید با کارکنان پرتلاش با رفتارهای کاملا حرفه ای برخورد کنید. در واقع یکی از دلایل اشتیاق و جذب علاقه مندان رفتارهای پرسنل این آموزشگاه ها می باشد که توانسته اند منافع آموزشگاه را حفظ نموده و از سوی دیگر موجب جلب رضایت زبان آموزان شوند.

شهریه مناسب بهترین موسسات آموزش زبان ترکی

در این آموزشگاه ها ضمن رعایت صرفه های اقتصادی رفین مبالغی که تحت عنوان هزینه های ثبت نام و شهریه هر دوره اخذ می شود کاملا منصفانه بوده و از این نظر زبان آموز مجبور نیست تا مبالغ کلانی را پرداخت نماید. در واقع کیفیت آموزش مقدم بر سایر موارد است. این مبلغ در مقایسه با سطح کیفی آموزش های مورد نظر در بهترین آموزشگاه زبان ترکی کشور چندان چشمگیر نبوده و با توجه به دستاوردهای مهمی که در پی دارد بسیار مناسب است.

اعطای گواهینامه های پایان دوره به زبان آموزان در بهترین آموزشگاه زبان ترکی

هر یک از آموزشگاه هایی که به عنوان بهترین آموزشگاه زبان ترکی در کشور شناخت هیم شوند همچنین با توجه به سطوح مختلفی که زبان آموزان در آن قرار دارند پس از پایان هر دوره نسبت به اعطای گواهینامه های پایان دوره اقدام می نمایند. این گواهینامه ها معتبر بوده و منطبق با استانداردهای آموزشی دانشگاه های معتبر ترکیه می باشند. از سوی دیگر اعتبار این گواهینامه ها به گونه ای در نظر گرفته شده است که بتوان از آنها در مراکز معتبر آموزشی ترکیه نیز بهره گرفت.

۱۰ آموزشگاه زبان ترکی برتر در کشور را بهتر بشناسید

این مجموعه مشتمل بر ۱۰ آموزشگاه زبان ترکی می باشد که همانطور که در مباحث فوق به آن اشاره شد از ویژگی هایی که ذکر گردید برخوردار هستند. در این بخش قصد داریم تا شما را با این آموزشگاه ها بیشتر آشنا سازیم.

۱-موسسه زبان GMT

موسسه زبان GMT برگزیده ترین و با کیفیت ترین موسسه زبان ترکی استانبولی ایران میباشد.

بی شک ادعا این موسسه بعد یک دهه به اثبات رسیده است،زیرا با ساختار علمی و اصولی توسط گروهی از اساتید و کارشناسان برتر دپارتمان زبان ترکی استانبولیGMT طراحی و برنامه ریزی شده است.

دوره های این موسسه به صورت گروهی و خصوصی در تمامی سطوح و کلاس های آمادگی آزمون در قالب حضوری و آنلاین برگزار می گردد.

این موسسه با یک شعبه در مرکز تهران توانسته کیفیت آموزشی خود را بالا نگه دارد و همچنین به دلیل به روز بودن ،لحظه به لحظه مطابق با جدیدترین متد ها و معیار های جهانی خود را نسبت به سایر رقبا متمایز نموده است.

از ویژگی های این آموزشگاه میتوان به :

  • پشتیبانی مستمر و رفع اشکال فردی به صورت رایگان توسط کارشناسان موسسه
  • ارائه مدرک معتبر از وزارت علوم با قابلیت ترجمه رسمی
  • برگزاری دوره های آمادگی آزمون های بین اللملی با کسب بالاترین آمار قبولی
  • دوره های فشرده زبان ترکی استانبولی در مدت ۶ ماه با تعداد نفرات محدود (۴ تا ۶ نفر)

آدرس : میدان ولیعصر، پایین تر از سفارت عرا ق، بن بست صدف ،پلاک ۱۲

تلفن : ۰۲۱-۸۸۹۰۵۸۰۰ – ۰۲۱۸۸۹۱۳۰۰۰
سایت : www.gmt-academy.com

۲-آموزشگاه اسپیکان

آموزشگاه اسپیکان که یکی از توصیه های اساتید و مشاوران آموزش زبان ترکی نیز به شمار می رود در طی دوران فعالیت خود توانسته است خدمات آموزشی متنوع و پرکاربردی را ارائه نماید. این آموزشگاه دارای دوره های آموزشی برای رده های یا سنی ۱۵ سال و بیشتر بوده و در سطوح تخصصی برای علاقه مندان به یادگیری این زبان برگزار می گردد.

سطوح مورد نظر به ترتیب زبانی A1-A2-B1-B2-C1-C2 بوده و منابع معتبر زبان ترکی مورد تایید دانشگاه های معتبر آنکارا نیز در آن ارائه می گردند. این موسسه دارای محیط آموزشی مناسب و همچنین دو شعبه در تهران می باشد.

آدرس: فلکه اول تهرانپارس، خیابان امیری طائمه یا گلبرگ، بین چهارراه رشید و کیخسروی، پلاک۵۴

تلفن: ۰۲۱۷۷۷۴۲۰۰۴

وب سایت: www.speakonedu.com

۳- موسسه مرحبا

موسسه مرحبا تهران یکی از تخصصی ترین موسسات ترکی استانبولی در کشور که در حدود ۱۶ نوع کلاس ترکی استانبولی با اساتید حرفه ای و با تجربه و Nativeبرگزار می کند موسسه مرحبا تهران با سابقه درخشان و طولانی در زمینه کلاس های تخصصی زبان آموزان زیادی به عرصه کار و مهاجرت و دانشگاه در ترکیه رسانده این موفقیت حاصل همدلی کامل از مدیریت تا اساتید مرحبا تهران می باشد.
چرا باید موسسه مرحبا تهران را انتخاب کنیم:
۱)مدیریت قوی
۲)تنوع کلاس ترکی استانبولی بصورت تخصصی وبرگزاری کلاس بصورت منظم و منحصر بفرد
۳)اساتید حرفه ای و با تجربه و Native
۴)تجهیزات کلاسی و متد آموزشی بروز
۵)ضبط کلاس ها و ارسال به زبان آموزان
۶)استفاده از پشتیبان آموزشی روزانه و خصوصی و بعداز کلاس
۷)قابلیت شرکت یک زبان آموز به دو صورت آنلاین تصویری و حضوری از سراسر جهان
۸)دارابودن کلاس برای هر زبان آموز در هر سطحی که باشد

برخی کلاس های موسسه

۱)کلاس های سطح مقدماتی با کتاب istanbul -yeni istanbul-Yedi iklim – Hitit
۲)کلاس سطح پیشرفته
۳)کلاس برای آزمونTömer
۴)کلاس برای آزمون Yös
۵) کلاس صرفا مکالمهVIP
۶) کلاس مترجمی
۷)کلاس انشا نویسی وآیین نگارش
۸) کلاس کتابخوانی ترکیبی
۹)کلاس نکته و تست Tömer
۱۰)کلاس های کتاب های درسی ریاضی – علوم- ادبیات – فیزیک -شیمی مدارس ملی ترکیه پایه آبتدایی-راهنمایی-،دبیرستان
با اساتید تخصصی

و در آخر اپلای و پذیرش دانشجو در دانشگاه های خصوصی و دولتی دانشگاه های ترکیه

آدرس -تهران سردار جنگل بهار شرقی
تلفن مشاوره و ثبت نام ۰۹۳۹۰۲۹۷۷۶۶
۴۴۴۳۹۸۹۹

۴-آموزشگاه زبان ترکی آوا مهد تدبیر

آموزشگاه زبان ترکی مهد تدبیر نیز یکی از بهترین آموزشگاه های زبان ترکی در سطح کشور به شمار می رود. اعتبار این آموزشگاه به دلیل برگزاری آزمون های زبان ترکی به خصوص آزمون بین المللی سفارت ترکیه می باشد. موسسه آوا مهد تدبیر به دلیل کیفیت بالای دوره ها و استفاده از منابع بروز و برگزاری دوره های آموزش زبان ترکی استانبولی به صورت ترمیک یا خصوصی از جمله فعالیت های این آموزشگاه به شمار می رود. آموزشگاه آوا مهر تدبیر در تهران دو شعبه دارد. برای ارتباط با این موسسه و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس زیر مراجعه نموده یا از وب سایت این آموزشگاه بازدید نمایید.

آدرس: خیابان کریمخان زند – نبش غربی خردمند جنوبی – ساختمان افسر – شماره ۷۰

تلفن: ۸۸۸۲۲۴۱۶ – ۰۲۱

وب سایت www. irantys.com

۵-آموزشگاه زبان گات

یکی دیگر از آموزشگاه هایی که دارای سوابق طولانی و کارنامه درخشانی در زمینه آموزش زبان ترکی میباشد آموزشگاه زبان گات میباشد. آموزشگاه گات در زمینه برگزاری دوره های آموزشی برای کسانی که قصد دارند تا در آزمون تومر ترکیه شرکت کنند از هر نظر می تواند بسیار قابل توجه باشد.

همچنین یکی دیگر از ویژگی هایی که فعالیت این آموزشگاه را متمایز می سازد برگزاری دوره های آنلاین برای علاقه مندان زبان ترکی میباشد. بهره مندی از اساتید بومی و ترک زبان در کنار برگزاری دوره های تخصصی به صورت ترمیک، فشرده و آنلاین می تواند شما را در دستیابی به اهدافتان در هر زمینه ای که باشد و قصد مهاجرت به این کشور زیبا و سرسبز را داشته باشید یاری برساند.

آدرس: تهران،بلوار آیت الله کاشانی – بین شقایق و ستاری روبروی فرهنگسرای نور- پلاک ۴۶۶

تلفن: ۴۴۰۳۸۵۵۷-۴۴۰۳۸۸۴۶

وب سایت:www.higlc.ir

۶-آموزشگاه زبان ترکی کارینو

کارینو بدون شک یک آموزشگاه زبان ترکی شاخص با متدهای آموزشی متنوع و سوابق درخشان در این زمینه به شمار می رود. بخشی از این کار مرهون تلاش اساتید مجرب و سابقه ای در حدود ۱۶ سال برای آموزش زبان ترکی در این موسسه مربوط می شود و بخشی دیگر به برگزاری دوره های مختلف در سطوح مختلف این زبان معتبر می باشد.

برگزاری دوره های تامر مرتبط با آزمون سفارت که در نوع خود بی نظیر است و توانسته است آماز قابل توجهی را در قبول شدگان این رشته کسب نماید. همچنین تربیت مدرس زبان ترکی نیز از جمله برنامه هایی است که در این موسسه انجام گرفته و با استقبال زیاد از جانب علاقه مندان روبرو شده است.

آدرس: فلکه اول تهرانپارس – انتهای کوچه ۱۴۸ شرقی – نرسیده به ۱۲۱

تلفن: ۷۷۷۴۵۲۲۸

وب سایت:www.carinoli.ir

۷-آموزشگاه پردیسان

بدون شک انتخاب آموزشگاه زبان ترکی باید با حساسیت ها و ظرافت های خاصی صورت گیرد. از همین رو توصیه می کنیم تا اگر تمایل دارید با یکی از بهترین آموزشگاه های زبان ترکی در ایران آشنا شوید حتما آموزشگاه پردیسان را به گزینه های مورد نظرتان اضافه کنید. از جمله دلایلی که می تواند نشان های از محبوبیت و کیفیت آموزشی این آموزشگاه باشد وجود شعبات نه گانه آن در تهران می باشد.

سطوح مختلف زبان ترکی به ترتیب A1.A2.B1.B2.C1.C2 و آزمون های TÖMER ,YÖS ,TYS از جمله مواردی هستند که این آموزشگاه به صورت حرفه ای دوره های مرتبط با انها را برگزار می نماید.

آدرس: میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان فلسطین شمالی یا جویبار

تلفن: ۴۵۱۷۴

وب سایت : pardisan-edu.com

۸-آموزشگاه زبان ترکی ایران کمبریج

شاید در ابتدا اینطور گمان کنید که این آموزشگاه با توجه به نام آن فقط در زمینه آموزش زبان های خارجی دیگر از قبیل زبان انگلیسی فعالیت دارد در حالی که ایران کمبریج در برگزاری دوره های آموزش زبان ترکی به خصوص دوره های مربوط به آزمون تومر یکی از بهترین اموزشگاه های زبان ترکی در کشور به شمار می رود.

بهره مندی از اساتید با تجربه و بومی که دارای سوابق درخشانی در این زمینه هستند فقط بخشی از مزیت های این آموزشگاه زبان ترکی است که می تواند شما را به سرعت مجذوب کیفیت و نوع ارائه خدمات آموزشی خود کند.

آدرس: بالاتر از میدان ولیعصر ، بعد از تقاطع زرتشت ، کوچه نوربخش ، پلاک ۲۷

تلفن: ۸۸۸۵۴۲۰۷- ۸۸۸۵۴۰۴۸

وب سایت: www.ircambridge.com

۹-موسسه زبان دهخدا

یکی از موسسات تخصصی در زمینه آموزش زبان ترکی در کشور موسسه علامه دهخدا می باشد. عمده معروفیت این موسسه به برگزاری دوره های تخصصی مرتبط با آزمون های مختلف از قبیل آزمون یوس ال، تومر و سایر آزمون های معتبر زبان ترکی می باشد. برگزاری دوره ها به صورت برنامه ریزی شده به دو شکل حضوری و آنلاین می باشد.

آدرس: تهران جنت آباد جنوبی، نبش خیابان چهارم، پلاک ۶۴

تلفن: ۰۲۱۴۴۴۰۶۰۰۶

وب سایت: dehkhodaedu.com

۱۰-موسسه زبان پیشرو

موسسه زبان پیشرو به دلیل بهره مندی از سابقه طولانی در زمینه آموزش زبان ترکی در رده بهترین آموزشگاه زبان ترکی کشور قرار گرفته است. اهمیت این موضوع را می توان از تجارب ۲۰ ساله این موسسه و خدمات ارزنده ای که در زمینه آموزش زبان های خارجی از جمله زبان ترکی ارائه داده است می توان دریافت. در ضمن شما با ثبت نام و برخورداری از خدمات آموزشی و شرکت در دوره های این موسسه می توانید شهریه خودتان را به صورت اقساط بپردازید.

آدرس: خیابان ولیعصر نبش خیابان فاطمی – پلاک ۱۹۴۸ – ساختمان شماره یک – طبقه ۶ – واحد ۶۹

تلفن: ۸۸۰۰۱۰۲۷

وب سایت: www.toplanguage.ir

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا