رپورتاژ

قیمت تور عمان در نوروز 1402

عمان از جمله کشورهایی می‌باشد که در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری در حوزه گردشگری داشته و به خوبی اهمیت صنعت گردشگری را در ایجاد اقتصاد غیر نفتی و رفع وابستگی به اقتصاد نفتی را درک نموده است، اما متاسفانه ناشناس باقی ماندن این کشور و همچنین تبلیغات ضعیف باعث شده که تورهای مسافرتی این کشور کمتر دیده شود و اغلب افراد فکر کنند که این کشور جاذبه گردشگری خاصی ندارد. بسیاری از افراد گمان می‌کنند به دلیل گرم و مرطوب بودن آب و هوای عمان، جاذبه گردشگری خاصی در این کشور وجود ندارد، با اینکه همین شرایط آب و هوایی را نیز کشورهای گردشگری معروفی مانند دبی و امارات دارا هستند. با ما همراه باشید تا در این مطلب بیشتر به اهمیت عمان برای سفر و خرید تور پی ببرید.

سفر به عمان از ایران

قیمت تور عمان :کشور عمان به دلیل نزدیک بودنش به کشور ایران یکی از کم هزینه‌ترین تورها مختص ایرانیان می‌باشد. مدت زمانی را که شما در هواپپیما سپری می‌کنید حدود دو ساعت و نیم می‌باشد؛ همچنین فاصله زمانی این کشور با ایران نیم ساعت میباشد. دو شهر مسقط و صلاله بیشترین بازدید را در سال از بین گردشگران دریافت می‌کنند و باید حتما آن‌ها را در لیست مکان‌هایی که از آن‌ها بازدید می‌کنید قرار دهید.

شرایط اخذ ویزا

اتبای همه کشورها موظف هستند برای ورود به این کشور ویزا داشته باشند و تنها اتبای کشورهای عضو همکاری خلیج فارس برای ورود به این کشور نیاز به ویزا ندارند که شامل عربستان، بحرین، امارات، قطر و کویت می‌شوند. همچنین ایرانیان می‌توانند ویزای خود را در فرودگاه دریافت کنند، اما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اطمینان از اینکه سفر شما سر ساعت انجام می‌شود و با اختلال مواجه نمی‌شود، چندین روز قبل از سفر پیگیر ویزای خود از طریق درخواست از راه دور باشید. ویزای توریستی عمان در دو قالب 15 روزه و یک ماهه صادر می‌شود. هر کدام از ویزاها بصورت 1 بار ورود و یا چندبار ورود می‌باشند. داشتن حامی در کشور عمان ضروری نمی‌باشد.

توجه داشته باشید که برای درخواست ویزا حتما موارد زیر را همراه داشته باشید:

  • واچر هتل
  • عکس پرسنلی
  • بلیط رفت و برگشت
  • اسکن ساپورت با حداقل 6 ماه اعتبار

توجه داشته باشید که برای درخواست ویزا باید از خارج از کشور عمان درخواست کنید و همچنین امکان داشتن چندین نوع ویزا بصورت همزمان وجود ندارد. پس از دریافت ویزا، قادر به تغییر ویزا به ویزای کاری عمان نیستید.

قیمت تور عمان

تور عمان معمولا یک تور گران نیست و به دلیل نزدیکی بسیار آن به ایران و مسافت کم بسیار کم هزینه می‌باشد. تنها مواردی همچون نوع هواپیمایی که با آن سفر می‌کنید و همچنین هتل‌های لوکسی که برای اقامت انتخاب می‌کنید می‌توانند منجر به پرهزینه شدن سفرتان گردند. البته نگران کیفیت خدمات نباشید؛ از آن‌جا که کشورهای عربی معمولا اهل تجمل‌گرایی هستند، حتی هتل‌های 3 ستاره هم نیز خدماتی با کیفیت هتل‌های محبوب و باکیفیت ارائه می‌دهند. اگر قصد داشتن یک سفر اقتصادی را نیز دارید، حتما در انتخاب صندلی خود در هواپیما کاملا دقت کنید و صندلی اکونومی یا اقتصادی را انتخاب کنید. همچنین اگر به هوای گرم و مرطوب عادت دارید، می‌توانید در فصل‌هایی مانند تابستان سفر کنید که هزینه تورها بسیار ارزان‌تر می‌باشد. به دلیل کمبود مسافر برای عمان، تورهای لحظه آخری عمان برخی اوقات با تخفیف 70 درصدی ارائه می‌شوند!

خرید تور عمان

شما می‌توانید با خرید تور عمان از آژانس مسافرتی گلبرگ سیر، سفری دلنشین و لذت بخش را همراه با کنترل هزینه عالی داشته باشید. آژانس مسافرتی گلبرگ سیر قبل از شروع سفر، برنامه‌های عالی برای بازدید از تمامی جاذبه‌های گردشگری شهرهای مقصد تدارک می‌بیند. تنوع قیمتی پکیج‌های تور عمان به شما کمک می‌کنند که با هزینه کمتری سفر کنید. همچنین تورها به وسیله مولفه‌های خاصی همچون نوع هتل، نوع هواپیما، تعداد روزهای اقامت، تعداد شهرهای مقصد، وعده‌های غذایی و… طبقه بندی می‌شود. با مراجعه به سایت آژانس مسافرتی گلبرگ سیر، می‌توانید با انتخاب بازه زمانی مورد نظر خود و اطلاعاتی همچون تعداد روزهای اقامت، از بین تورها، تور مورد نظر خود را جستجو کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا