آمورش

خرید ژل میکروسیلیس، روان کننده و ترمیم کننده بتن در شهر مفتول

Gamma koli

یکی از مهم‌ترین موادی که به منظور کارایی بالا، دوام و پیشرفت بتن به آن افزوده می‌شود، افزودنی بتن است. افزودنی بتن از تنوع بالایی برخوردار است. این افزودنی‌ها در واقع مواد شیمیایی یا طبیعی هستند که در زمان مخلوط کردن بتن، به آن افزوده می‌شوند. این مسئله سبب بهبود خواص بتن می‌شود. در نهایت نیز دوام، کارایی و استحکام بتن افزایش میابد. افزودنی بتن دارای انواع مختلفی است. الیاف بتن، ضد یخ، روان کننده و ترمیم کننده بتن، ژل میکروسیلیس و… از انواع افزودنی‌های بتن است. در این بخش در مورد سه محصول یا افزودنی پرکاربرد در بتن صحبت می‌کنیم. به منظور خرید ژل میکروسیلیس، روان کننده و ترمیم کننده بتن با ما همراه باشید.

خرید ژل میکروسیلیس

از جمله افزودنی‌های رایج در بتن، ژل میکروسیلیس است. این افزودنی در بتن، ملات، موزاییک، سنگ مصنوعی و… کاربرد دارد. استفاده و خرید ژل میکروسیلیس بتن باعث می‌شود تا بتن دوام و مقاومت لازم را داشته باشد.

این محصول بهتر شکل استفاده از دوده سیلیسی است. در واقع خاصیت مقاومت بالا، نفوذپذیری و دوام لازم را به بتن اضافه می‌کند. این افزودنی از میکروسیلیس، روان‌کننده و فوق‌ روان‌کننده، مواد پلیمری آب‌بند و الیاف ساخته می‌شود. در واقع ترکیبی از چند افزودنی مهم است و نقش مهمی نیز در بتن دارد.

انواع ژل میکروسیلیس بر پایه لیگنو، نفتالین، کربوکسیلات، الیاف‌دار و گیرش دسته‌بندی می‌شود. ژل میکروسیلیس با توجه به ساختاری که دارد، در نتیجه از کاربردهای بیشماری برخوردار است. این محصول نوعی آب‌بند است. در واقع ژل میکروسیلیس ساختاری با سیمان تشکیل می‌دهد. این مسئله سبب می‌شود تا به راحتی بتن را آب‌بندی کند. از طرفی کاهش نسبت آب به سیمان سبب می‌شود تا بتن به طور کامل در برابر آب مقاومت داشته باشد.

English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!

ژل میکروسیلیس مقاومت بالایی در بتن ایجاد می‌کند. در فرمولاسیون این محصول موادی بکار برده می‌شود که در بهبود مقاومت تاثیر بسزایی دارد. به طور کلی استفاده از این محصول در ساختار بتن نقش بسیار مهمی داشته و سبب ایجاد بتنی مقاوم می‌شود.

خرید روان کننده بتن

روان کننده بتن با نام کاهنده آب نیز شناخته می‌شود. این محصول به عنوان پرکاربردترین افزودنی بتن به شمار می‌رود. خرید روان کننده بتن و افزودن آن به بتن سبب می‌شود تا خواص بتن به مقدار قابل توجهی افزایش یافته و در نهایت منجر به افزایش مقاومت و دوام بتن می‌شود.

عملکرد روان کننده به صورتیست که زمانی که استفاده می‌شود اسلامپ بتن را افزایش داده و در نهایت سبب افزایش کارایی بتن می‌شود. روان کننده بتن نسبت آب به سیمان را کاهش می‌دهد. اما این مسئله تاثیری در گیرش بتن نمی‌گذارد. روان کننده در انواع مختلف تولید می‌شود. انواع آن شامل روان کننده بر پایه نفتالینی، روان کننده بر پایه لیگنوسولفونات و روان کننده بر پایه کربوکسیلات اتر است.

خواص و تاثیر این ماده بر بتن به صورتیست که تاثیر مستقیم بر میزان شکل‌پذیری و خصوصیات بتن می‌گذارد.روان کننده بتن سبب کاهش نسبت آب به سیمان می‌شودو همچینین ذرات سیمان بتن را پراکنده می‌کند. از تاثیرات دیگر شامل کاهش نفوذپذیری بتن، ایجاد حالت خمیری، کاهش مصرف سیمان و…. است.

خرید ترمیم کننده بتن

بتن در اثر عوامل مختلف می‌تواند تخریب شود. این عوامل شامل خوردگی آرماتورها، برخورد با مواد اسیدی، سولفات ها، کلریدها و… است. از طرفی در صورتی که بتن‌ریزی به صورت صحیح انجام نشود نیز ممکن است بتن تخریب شود. از این رو به مرور زمان بافت بتن از هم گسیخته می‌شود. این مسئله نیاز به یک ترمیم کننده را مطرح می‌کند. ترمیم کننده بتن یکی از انواع افزودنی‌های پرکاربرد در بتن است. ترمیم کننده بتن تا ضخامت یک سانتی‌متر در بتن بدون ترک‌خوردگی قابل اجرا است. ترمیم کننده بتن ماده‌ای آماده به مصرف است. این محصول می‌تواند در هر مرحله از اجرا افزوده شود.

ترمیم کننده بر پایه سیمان، فیلرهای مستحکم، پلیمرها و مواد افزودنی انعطاف‌پذیر ساخته می‌شود. این ساختار سبب می‌شود تا با افزودن آب به ین افزودنی، بافت نرم و شکل‌پذیر ایجاد شود. خرید و استفاده از ترمیم کننده بتن به سبب کارایی مهمی که دارد از اهمیت زیادی برخوردار است. از ترمیم کننده بتن به منظور ترمیم خرابی‌های سطوح زیرآیند، ترمیم و مرمت سطوح داخلی و خارجی ترمیم کف‌های بتنی، خرابی‌های سطوح قبل از نصب مصالح دکوراتیو و…. استفاده می‌شود.

به منظور خرید انواع افزودنی بتن سایر محصولات مفتولی باکیفیت و تضمینی با شهر مفتول در ارتباط باشید. جهت ارتباط با شماره 02154483 تماس بگیرید و یا به وب سایت شهر مفتول مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا